تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۱۷۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح اعمال قانون خودروهای متخلف در خوزستان ادامه دارد
  رییس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه طرح اعمال قانون خودروهایی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند ادامه دارد گفت: خودروهای متخلف در شهرهای نارنجی سه میلیون ریال و در شهرهای قرمز  ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شوند. 

 سرهنگ رضا دولتشاهی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از شبکه خوزستان اظهار داشت: از بیست و پنجم بهمن ماه طرح محدودیت‌های کرونایی در استان خوزستان آغاز شد و بر اساس آن در شهرهای قرمز و نارنجی پلاک های غیر بومی حق ورود و پلاک های بومی حق خروج از شهرستان را ندارند.

وی افزود: در این مدت به تذکر شفاهی اکتفا شد و از ورود خودروها جلوگیری شد ولی با توجه به حساسیت به وجود آمده و وخیم تر شدن اوضاع اعمال قانون با شدت بیشتری ادامه دارد.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: از روز سه شنبه یک سری محدودیت‌ها با جدیت بیشتری در استان خوزستان اجرایی می شوند لذا از مردم تقاضا می شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند چرا که از این پس هیچ گونه مجوزی مگر در موارد خاص صادر نمی شود و تمام خودروها برابر قانون و طبق وضعیت شهرستان ها جریمه می شوند.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز خوزستان، باید محدودیت ها را با شدت اجرا کنیم تا وضعیت بهتری در استان حاکم شود و از مردم تقاضا می شود در این مدت همکاری لازم را با ماموران  داشته باشند.

دولتشاهی افزود: محدودیت های کرونایی تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارند و تداوم آن به تصمیم ستاد مدیریت کرونای خوزستان بستگی دارد.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان در خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار