تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۲۱۷۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پذیرش مبتلایان به کرونا دربیمارستان امیرالمومنین اهواز بیش ازظرفیت است
 رییس بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان بیش ازظرفیت است و کادر درمانی با همه توان خود در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

دکتر محمد آرزومند  افزود: ظرفیت تخت‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان ۹۸ نفر است در حالی که هم اکنون ۱۰۵ نفر بیمار کرونایی در بخش‌های محتلف این بیمارستان بستری هستند.
وی با اشاره به روند رو به افزایش ورود بیماران کرونایی به این بیمارستان گفت: تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا در بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) بستری هستند تا به محض مرخص شدن بهبود یافتگان ، به بخش‌های بستری منتقل شوند.
رییس بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین(ع) اهواز با اشاره به اینکه در وضعیت بسیار سختی هستیم از شهروندان خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، پرهیز از تردد غیرضروری و حضور نیافتن در تجمع‌ها ، کادر درمانی را یاری کنند.     
وی در ادامه با اشاره به متوقف شدن روند پذیرش بیماران عادی تامین اجتماعی دراین مرکز درمانی گفت:همه بخش‌های این بیمارستان برای پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا تجهیز و آماده سازی شده‌اند.
بیمارستان ۲۵۶تختخوابی تامین اجتماعی امیرالمومنین (اهواز) از ۲۰ بهمن امسال با ابلاغ ستاد استانی مقابله با کرونا و تصمیم دانشگاه علوم پزشکی اهواز دوباره به چرخه پذیرش بیماران کرونایی پیوست.

بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین(ع) اهواز همزمان با شیوع ویروس کرونا چند بار وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی استان شد ولی با فروکش کردن شدت شیوع این بیماری و تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا ، از چرخه پذیرش بیماران کرونایی خارج شده بود.
بر اساس آمار رسمی بیش یک هزار بیمار کرونایی در یک سال اخیر در بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین(ع) تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

پیش‌تر به مدت محدودی استان خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت که این وضعیت شکننده چندان دوام نیاورد و مردم با ساده انگاری و عادی پنداری کرونا ، شیوع این ویروس مرگبار به خصوص نوع جهش یافته یا انگلیسی آن شدت گرفت.
بیمارستان‌های گلستان ، رازی و سینای اهواز برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است ولی گفته می شود بیمارستان آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان در نخستین اقدام خود ، روز شنبه دستور بسته شدن مرزهای مسافری چذابه و شلمچه را به مدت یک هفته به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس جهش یافته انگلیسی صادر کرد. گفته شده که ویروس جهش یافته انگلیسی کرونا ، از طریق مسافران ورودی از عراق از این مرزها وارد خوزستان شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار