تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۲۱۷۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال اهورا بهبهان برابر حریفش متوقف شد
 تیم فوتسال اهورا بهبهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور برابر حریف خود تیم کراپ الوند متوقف شد.

  تیم اهورا بهبهان عصر روز دوشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم کراپ الوند در بهبهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. 

۲ تیم اهورا بهبهان و کراپ الوند در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود کراپ الوند به پایان رسیده بود که این موضوع انگیزه بازیکنان اهورا را برای برد در این دیدار دوچندان می‌کرد.

در نیمه نخست این بازی، بازیکنان تیم اهورا توپ و میدان را در اختیار داشتند و گل اول بازی را به ثمر رساندند اما تیم میهمان پس از دقایقی گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه برای دومین بار دروازه اهورا را باز کرد تا نتیجه بازی ۲ بر یک شود. در نیمه دوم تیم اهورا فشار حملاتش را بیشتر کرد و گل دوم و تساوی بخش بازی را به ثمر رساند.

در این دیدار رامین باباجانی هر ۲ گل اهورا را به ثمر رساند. همچنین بهزاد عظیمی و محسن منتظمی ۲ گل کراپ الوند را به ثمر رساندند. نماینده خوزستان سومین فصل حضورش در لیگ را تجربه می‌کند.

تیم اهورا بهبهان اکنون با کسب ۱۲ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر فوتسال جا گرفته است. همچنین تیم کراپ الوند با ۱۶ امتیاز در مکان سوم این گروه قرار دارد.

تیم ملی حفاری دیگر نماینده خوزستان که تاکنون نتایج ضعیفی کسب کرده، در این هفته میهمان تیم مس سونگون بود که با نتیجه هفت بر صفر مغلوب شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار