تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۱۷۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: جاده دارخوین به شادگان بسته شد
سرپرست فرمانداری شادگان گفت:جاده شادگان از مسیر دارخوین به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی بسته شد.

امید صبری‌پور اظهار داشت: دارخویین بعنوان یکی از مناطق پرخطر کرونایی در شهرستان شادگان به شمار می‌رود که برای کنترل شیوع این بیماری مجبور به مسدود کردن محور ورودی این بخش به شهر شادگان شدیم.

وی افزود: نیروی انتظامی، سپاه، بهداشت، هلال احمر و پلیس راهور در مبادی ورودی بخش دارخوین مستقر شدند تا تردد خودروهای شخصی به شهر شادگان جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: روزانه ۳۵۰ آزمایش PCR  و ۳۰۰ تست سریع از ساکنان شهرستان شادگان به صورت منزل به منزل و حضوری گرفته می‌شود.

صبری‌پور به بستری شدن ۴۹ بیمار کووید ۱۹ شادگانی در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و افزود:هیچکدام از بیماران منطقه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیستند و بیشتر مبتلایان را افراد بدون علامت و یا با علائم خفیف تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شادگان گفت: این طرح که با هدف تمرکز بر پیشگیری و مراقبت از مبتلایان به کرونا در منزل اجرا می‌شود، موثرترین راه برای پایان دادن به کرونا و کنترل ویروس در افرادی است که به کرونا مبتلا و فاقد علایم هستند.

سرپرست فرمانداری شادگان اظهار داشت: مبتلایانی که فاقد علایم یا دارای علایم خفیف کرونا هستند، ممکن است با هر روز تاخیر در شناسایی، ناگهان وارد فاز تهاجمی این ویروس شوند که این امر احتمال بستری و مرگ را به شدت افزایش می‌دهد.

شهرستان شادگان زیر نظر دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارد و اهالی آن از خدمات بهداشتی و درمانی این دانشکده بهره‌مند هستند.

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار