تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۱۷۴۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تست کرونای بیش از ۴۸۰ نفر در ماهشهر مثبت شد
 سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با اشاره به انجام یک هزار تست کرونا در این شهرستان گفت: جواب تست بیش از ۴۸۰ نفر مثبت اعلام شد.

 فریدون بندری  بیان کرد: حدود ۸۰ تخت آی سی یو در بیمارستان‌های شهرستان موجود است که همگی آنها پر هستند لذا از مردم تقاضا داریم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: به دنبال ایجاد ظرفیت جدید در حوزه درمان شهرستان ماهشهر، یک بخش ویژه کرونایی در بیمارستان نفت با ظرفیت ۲۵ تخت تجهیز و به چرخه پذیرش بیماران اضافه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: بیشترین درصد آمار ابتلا به کرونا در ماهشهر در زمینه رعایت نکردن قرنطینه خانگی و تردد در سطح شهر است که انتظار داریم شهروندان تنها برای خرید ضروری از منزل خارج شوند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در شهرستان‌های قرمز تنها یک سوم کارکنان باید در محل کار حاضر شوند که ابتدا تصور می‌کردیم صنایع پتروشیمی شهرستان این طرح را اجرا نکنند اما در بازدیدی که از این شرکت ها داشتیم، خوشبختانه عمده شرکت‌های پتروشیمی مستقر در این شهرستان این قانون را اجرا کردند.

بندری گفت: تنها چند شرکت هستند که بنا به دلایل خاصی، خود را از اجرای این قانون مستثنی کرده بودند که با تذکر ما و بهداشت و درمان و سرکشی مکرر ، این مصوبه اجرایی شد و امیدواریم تا رسیدن به شرایط ایده‌آل به این قانون پایبند باشند.

هم اکنون ماهشهر و ۱۰ شهرستان دیگر خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان دیگر استان در حالت نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار