تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۱۷۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ بخش بیمارستان دزفول به درمان بیماران کرونایی اختصاص یافت
 رئیس بیمارستان بزرگ دزفول گفت: ۲ بخش بیمارستان بزرگ دزفول به درمان و بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

 احمدرضا سلمانپو  افزود: تجربه‌های زیادی بواسطه بیماری  کرونا در یک سال اخیر کسب کردیم و تجهیزات زیادی چون اکسیژن ساز اضافه کردیم؛ قبلا سه اکسیژن ساز در بیمارستان داشتیم که اکنون ۶ دستگاه در مدار قرار گرفته و اکسیژن درمانی با کیفیت بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر ۲ بخش بیمارستان بزرگ دزفول درگیر درمان و بستری بیماران کرونایی هستند که یک بخش ۱۵ تخت و بخش دیگر ۲۸ تختخواب ظرفیت دارند.

رئیس بیمارستان بزرگ دزفول اظهارداشت: اکنون حدود ۳۸ بیمار در این بخش‌ها  بستری هستند و روزانه حدود سه تا هفت بیمار کرونایی بستری می‌شوند.
وی با بیان اینکه این بیماران بین پنج تا هفت روز در بیمارستان بستری می‌شوند، افزود: امکانات بیمارستان بزرگ دزفول کامل است و مشکلی از نظر درمانی، کمکی و تنفسی نداریم.

سلمانپور از مردم خواست اصول بهداشتی را رعایت و از حضور در دورهمی‌ها و مجامع عمومی خودداری کنند تا پرسنل دچار خستگی نشوند.
وی با بیان اینکه مراکز ۱۶ ساعته و یا مراکز تست سریع آماده تست گیری از افراد مشکوک هستند، افزود: کرونای  انگلیسی به سرعت ریه‌ها را درگیر می‌کند و شدت و سرعت شیوع و پیشرفت علائم آن بین ۴۰ تا ۷۰ درصد سریعتر است.

رئیس بیمارستان بزرگ دزفول اظهارداشت: افراد در صورت تنگی نفس، بریده بریده صحبت کردن و ضعف و بیحالی عفونی به سرعت به بیمارستان مراجعه کنند.
دزفول در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد وتاکنون ۲ مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در این شهرستان مشاهده شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار