تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۱۷۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت‌های ترافیکی در دزفول اعمال شد
  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دزفول گفت: محدودیت‌های ترافیکی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در شهر دزفول اعمال شده است.

سرهنگ محمد تدین نژاد روز دوشنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: بنا به تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونا در نشست اضطراری در دزفول، محدودیت‌هایی در شهر و هسته مرکزی بازار دزفول از ابتدای  صبح امروز اعمال شد.
وی افزود: براساس این محدودیت‌ها، جنوب به شمال خیابان امام خمینی(ره)  از تقاطع جهاد به طرف میدان آزادی (مثلث) و میدان امام و تقاطع شریعتی تا کوچه فولادیان محدودیت ترافیکی به وسیله نیوجرسی اعمال و مسیرها مسدود شده‌اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول اظهارداشت: خیابان شریعتی حدفاصل تقاطع آفرینش تا میدان معزی شرق و غرب، خیابان طالقانی از تقاطع آفرینش طالقانی تا ورودی محله قلعه نیز محدودیت تردد داریم.
وی افزود: بلوار یازهرا از قسمت شرقی خیابان منتظری و دور میدان آزادی (مثلث) محدودیت ترافیکی برقرار شده که از امروز شروع شده و تا پایان وقت امروز به اتمام خواهد رسید.
سرهنگ تدین نژاد بیان کرد: همچنین تردد خودروهای غیربومی در تمام ساعات شبانه روز و از ساعت ۲۱ تا چهار صبح تردد برای وسایل نقلیه با پلاک بومی ممنوع است.
وی افزود: مسیرهای جایگزین فعلا خیابان ساحلی، آفرینش شمال به جنوب، خیابان فردوسی شمال به جنوب و برعکس، خیابان ۴۵متری فتح المبین هر ۲ باند و رینگ اطراف شهر بلوار شهید کمیلی، بلوار شاه خراسان، بلوارالغدیر و ۶۰ متری شهدا هستند؛ خودروها در صورت تردد در مسیرهای ممنوع توسط دوربین‌ها و همکاران راهور اعمال قانون می‌شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اظهارداشت: افرادی که خودروی پلاک غیربومی دارند ولی ساکن دزفول هستند در صورت جریمه شدن مدارک خود را تحویل دهند تا مشکل رفع شود، پلاک اروندی‌ها هم مشمول این دستورالعمل هستند و در صورت جریمه شدن با تحویل مدارک و بیمه نامه جریمه آنها لغو خواهد شد.

دزفول در وضعیت قرمز کرونایی قرار داد و تاکنون ۲ مورد ابتلای به کرونای انگلیسی در این شهرستان مشاهده شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار