تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۱۷۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در ماهشهر
 سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی این شهرستان برای بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است.

 فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: افزایش بستری بیماران مبتلا به کرونا باعث پر شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی این شهرستان شده است و تلاش می‌شود طی روز‌های آینده با اضافه شدن تخت‌های بیمارستانی در مراکز درمانی امکان ایجاد ظرفیت بیشتری برای بستری افراد مبتلا به این ویروس فراهم شود.

او با بیان اینکه طی ۲ هفته گذشته تست کرونای ۴۸۰ نفر در این شهرستان مثبت اعلام شد و باعث شد تا تمامی ۸۰ تخت بیمارستانی موجود در این شهرستان به درمان این بیماران اختصاص یابد، افزود: به منظور ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش درمان ویژه بستری بیماران مبتلا به کرونا، تعداد ۲۵ تخت جدید در بیمارستان متعلق به شرکت نفت در حال پیگیری است و تلاش می‌شود که طی روز‌های آینده این ظرفیت جدید درمانی بیمارستان شرکت نفت تجهیز و آماده ارائه خدمات شود.

بندری با اشاره به اینکه رعایت نشدن قرنطینه خانگی از سوی برخی از شهروندان  از جمله موارد افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در ماهشهر است، اظهار داشت: علاوه بر این در برخی از مجتمع‌های پتروشیمی نیز ابلاغیه حضور یک سوم کارکنان رعایت نشده بود که با تذکرات فرمانداری و مجموعه بهداشت و درمان این موضوع در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

 سرپرست فرمانداری ماهشهر ضمن درخواست از شهروندان به رعایت نکات بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در مهار و جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر کرونا ویروس تصریح کرد:  در صورت توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی امکان خروج این شهرستان از وضعیت قرمز فراهم می‌شود.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: از افراد مبتلا به کرونا می خواهیم به هیچ عنوان قرنطینه خانگی را نقض نکنند همچنین از خانواده‌ها درخواست می‌شود  از رفت و آمد‌های غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار