تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۱۷۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت‌های ترافیکی در دزفول تشریح شد
  از سوی رئیس پلیس راهور دزفول، محدودیت‌های ترافیکی ویژه مدیریت بیماری کرونا در دزفول تشریح شد.

 سرهنگ محمد تدین نژاد پیش از ظهر امروز دوشنبه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه اضطراری ستاد کرونا شهرستان دزفول مقرر شد محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر و محدوده بازار اجرا شود که اجرای این محدودیت‌ها از صبح امروز آغاز شد.

وی افزود: بر این اساس، از جنوب به شمال خیابان امام خمینی (ره) از تقاطع جهاد به طرف میدان مثلث، میدان امام و تقاطع شریعتی تا کوچه فولادیان به وسیله نیوجرسی مسدود شد.

فرمانده پلیس راهور دزفول با بیان اینکه خیابان شریعتی حد فاصل تقاطع آفرینش تا شرق و غرب میدان معزی مسدود شد، تصریح کرد: خیابان طالقانی از تقاطع آفرینش_طالقانی تا ورودی محله قلعه مسدود است، همچنین خیابان منتظری از بلوار یازهرا و قسمت شرقی خیابان منتظری تا دور میدان مثلث محدودیت ترافیکی خواهیم داشت و مسدود خواهد بود.

سرهنگ تدین نژاد یادآور شد: در حال حاضر خیابان ساحلی، شمال و جنوب خیابان آفرینش، شمال و جنوب خیابان فردوسی، دو باند ۴۵ متری فتح المبین، رینگ‌های اطراف شهر شامل کمربندی بلوار شهید کمیلی فر، بلوار شاه خراسان، بلوار الغدیر و ۶۰ متری شهدا مسیرهای جایگزین محسوب می‌شوند و مسدود نیستند.

وی در ادامه با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به دزفول و ممنوعیت تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در دزفول، گفت: متخلفان توسط نیروهای راهور و دوربین‌های سطح شهر اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهور دزفول اضافه کرد: اگر فردی دارای خودروی با پلاک خارج از حوزه دزفول باشد اما به دلیل شرایط کاری و دلایل دیگر ساکن دزفول است و اعمال قانون شود، مدارک لازم دال بر سکونت در دزفول را به واحد اجراییات راهنمایی و رانندگی دزفول ارائه دهد تا اعتراض وی در کمیسیون مطرح و مشکل برطرف شود.

سرهنگ تدین نژاد در خصوص خودروهای پلاک اروند نیز توضیح داد: صاحبان این خودروها نیز در صورتی که ساکن دزفول باشند و به دلیل پلاک غیربومی اعمال قانون شوند با کد ملی و آدرس بیمه نامه خودرو به واحد اجراییات راهور مراجعه کنند.

 ، دزفول از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و فرماندار نیز وضعیت این شهرستان را بحرانی اعلام کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی نیز ورود کرونای انگلیسی به این شهرستان را تأیید کرده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار