تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۲۱۷۴۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عمر آتش با شجاعت آتش نشانان اهوازی کوتاه می‌شود
 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات امدادی و مهار آتش با تلاش آتش نشان طی دیروز خبر داد.

  ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی دیروز گفت: آتش سوزی کنتور برق ساختمان مسکونی در خیابان عباسی واقع در منطقه زیتون کارمندی، ساعت ۵ و ۲۳ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی و با سرعت عمل نیرو‌های عملیاتی مهار شد.

او به آتش سوزی خودروی اروندی النترا در ساعت ۲۰ و ۴۱ دقیقه در مسیر گلستان، نبش خیابان سعدی اشاره کرد و افزود: این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم هشداردهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل با تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

قنبری در ادامه با بیان آتش سوزی ساختمان متروکه در ساعت ۲۳ و ۳۱ دقیقه درخیابان نظامی نبش خسروی بیان داشت: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های آتش را مهار کردند، همچنین عملیات امداد و نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در مناطق پردیس بلوار گلفام، خیابان ۸ کوی رسالت و چهار راه آبادان طی دیروز انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات نجات افراد محبوس شده در اماکن مسکونی و تجاری به علت خرابی قفل در، در منطقه ملی راه، پاساژ تجاری در خیابان کاوه و کوی نفت با تلاش آتش نشانان و نجات ۱۴ شهروند را از دیگر عملیات‌های انجام در مدت مذکور عنوان کرد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار