تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۱۷۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرونا خانواده هندیجانی را در آغوش گرفت
 مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از بستری ۴ عضو خانواده به علت ابتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد.

 داود رییسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: امروز ۴ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای این شهرستان بستری شدند که همگی از یک خانواده بودند.

او با بیان اینکه موارد روزانه مثبت سرپایی که در منزل مراقبت و قرنطینه می‌شوند در حال افزایش است، افزود: سوش جدید این ویروس موسوم به نوع انگلیسی، واگیری بسیار بیشتری دارد، ویروس کرونا اکنون به همه نقاط استان رسیده و نتایج رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم قطعا فاجعه بار خواهد بود.

رییسی با اشاره به اینکه ویروس جدید و خطرناک کرونا اکنون میان خانواده‌های هندیجانی در حال انتشار است، اظهار کرد: از عموم همشهریان خواهشمندیم در خانه‌های خود بمانند و از رفتن به بازار و گشت و گذار‌های غیر ضروری خودداری کنند، شب نشینی‌های دوستانه و خانوادگی حتی با اعضای درجه یک خانواده خطرناک است و از ملاقات حضوری با همدیگر جز در موارد ضروری جدأ خودداری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان با تاکید بر احوالپرسی از یکدیگر با استفاده از تلفن، پیامک و شبکه‌های اجتماعی، بیان داشت: شهروندان در پیک‌های قبلی به خوبی ثابت کردند که می‌توانند با رعایت جدی بهداشت از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کنند، تنها چند هفته رعایت جدی و اصولی اصول بهداشتی می‌تواند شهرستانرا از این گردنه مرگبار کرونا به سلامت عبور دهد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار