تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۱۷۴۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هدف بوکس خوزستان قهرمانی در لیگ است / فدراسیون به وعده خود عمل کرد
  رییس هیات بوکس خوزستان با اشاره به آمادگی تیم استان برای حضور در لیگ برتر کشور، گفت: تیم استان برای قهرمانی بسته شده است.

حمید زنگنه‌منش درباره آمادگی تیم خوزستان برای حضور در لیگ برتر بوکس کشور، اظهارکرد: پس از انصراف تیم گروه ملی فولاد ایران از حضور در لیگ برتر، علی رغم مشکلات فراوان تصمیم گرفتیم باتوجه به سابقه و پتانسیل خوزستان در بوکس کشور، تیمی را برای حضور در لیگ آماده کنیم. با بوکسورهای خوب و درجه یک ایران قرارداد امضا کردیم که برخی نفرات ما از فرزندان خوزستان و برخی نفرات نیز جهت تقویت تیم، غیربومی هستند.

وی با اشاره به حضور احسان روزبهانی و دانیال شه بخش از ملی پوشان بوکس ایران در ترکیب تیم خوزستان، گفت: مسلم مقصودی، فرزاد طاهری، سیاوش امیدی، فرهاد مهری دهنو، اشکان رضایی، سیدمهدی حسینی و داریوش محمودی، بوکسورهای توانمند خوزستانی ترکیب تیم استان هستند که مقصودی و رضایی نیز ملی پوش هستند. همچنین روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس، شه بخش ملی پوش بوکس، صفدریان، قربانی و سرمد نیز بوکسورهای غیربومی تیم به شمار می روند.

رییس هیات بوکس خوزستان با بیان این که تیم استان برای قهرمانی بسته شده است، افزود: از مدیرکل ورزش و جوانان و آقای نصیری و کیانی زاده معاونان وی که برای تشکیل تیم استان زحمات بسیاری کشیدند، قدردانی می کنم. با انصراف گروه ملی، تیم خوزستان دقیقه ۹۰ آماده شد و اگر حمایت اداره کل ورزش استان و تلاش بی دریغ آقای حیدری نبود، نمی توانستیم به سرعت چنین تیمی را آماده کنیم.

وی بیان کرد: به خاطر وضعیت قرمز کرونا در خوزستان، تیم نتوانست در استان به خوبی تمرین کند و مجبور شدیم اردویی دو سه روزه در اراک، محل برگزاری مسابقات برگزار کنیم که امیدوارم مثمرثمر باشد. البته ملی پوشان تیم به صورت مداوم تمرین داشته اند و نگران نیستیم. امیدوارم به جایگاهی در خور نام بوکس خوزستان برسیم.

زنگنه منش با تمجید از اقدام فدراسیون در راستای برگزاری لیگ بوکس پس از حدود ۱۱ سال تعطیلی، عنوان کرد: یکی از وعده های این فدراسیون و شخص ثوری رییس و صالحی نایب رییس فدراسیون، برگزاری مجدد لیگ بود و خوشحالم با وجود سختی هایی که متحمل شدند به وعده خود عمل کردند که این جای قدردانی دارد. برگزاری لیگ در دوران کرونا که البته طبق پروتکل های بهداشتی است، شاهکار فدراسیون محسوب می شود و مطمئنا رقابت خوبی را بین تمام تیم ها شاهد خواهیم بود. ان شاءالله تیم خوزستان نیز بتواند به جایگاه اصلی خودش که قهرمانی است، برسد. 

 تیم بوکس خوزستان از پنجم اسفندماه کار خود را در لیگ برتر آغاز می کند. لیگ به صورت متمرکز و در دو گروه به میزبانی اراک برگزار می شود که تیم هیات خوزستان در گروه دوم با تیم های پلیمر خلیج فارس (لرستان)، پیشتازان اکو خراسان رضوی، صبانور گروس کردستان و کارو پلاست فارس هم‌گروه است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار