تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۲۱۷۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: وضعیت کرونایی دزفول در حال بحرانی شدن است
 معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه وضعیت این شهرستان از نظر کرونا در حال بحرانی شدن است، گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی به زودی در شهرستان دزفول اعمال می‌شوند.

 علی فرهمندپور یکشنبه شب در جریان بازدید میدانی از واحدهای صنفی و رستوران‌های دزفول در جمع خبرنگاران افزود: انتظار می‌رود همه مردم برای اجرایی شدن محدودیت‌های کرونایی با دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند.

وی با بیان اینکه به عنوان فرماندار در قبال سلامت شهروندان مسوولیت دارم، ادامه داد: اگرچه اوضاع و احوال اصناف را می‌دانم اما باید مانند پیک‌های گذشته کرونا دست در دست هم دهیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط را بهبود بخشیم.

فرماندار ویژه دزفول با قدردانی از واحدهای صنفی این شهرستان بابت همکاری با ستاد مبارزه با کرونا اظهارداشت: امشب در بازدید میدانی، برخی از واحدهای صنفی از جمله رستوران‌های ساحلی و کافه‌ها همکاری لازم را نداشتند و بعد از ساعت ۲۱ در حال فعالیت بودند که به آنها تذکر دادیم.

وی با اشاره به اعمال قانون تعداد زیادی از خودروهای پارک شده در این اماکن افزود: نباید اجازه دهیم برخی افراد با سهل انگاری سلامت سایر شهروندان را به خطر بیاندازد.

ورودی و خروجی شهرستان دزفول کنترل می‌شود

فرهمندپور خواستار خودداری گردشگران از سفر به شهرستان دزفول شد و گفت: ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان کنترل و پلاک‌های غیربومی درصورت تردد در هر ساعت از شبانه روز جریمه می‌شوند.

وی افزود: همه خودروهای بومی و غیربومی نیز از ساعت ۲۱ تا چهار صبح به منظور حفظ سلامت شهروندان جریمه خواهند شد.

فرماندار ویژه دزفول گفت: با توجه به جلسه اضطراری امشب به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های جدیدی اعمال و از روز سه شنبه خیابان‌های شریانی و اصلی شهر دزفول مسدود می‌شوند.

وی افزود: همه اصناف و بازاریان و همه گروه‌ها از ساعت ۲۱ باید تمام فعالیت‌های خود را تعطیل کنند ضمن اینکه هایپرمارکت‌های بزرگ نیز در روزهایی که به آنها اعلام می‌شود باید تعطیل باشند.

 فرماندار ویژه دزفول یکشنبه شب همراه با پلیس راهور با حضور در واحدهای صنفی، رستوران‌ها، کافه‌ها و بستنی فروشان خیابان طالقانی، ساحلی و کوی حافظ که بعد از ساعت ۲۱ در حال فعالیت بودند، هشدارهای لازم را داد و این واحدها را تعطیل کرد.

همچنین تعداد زیادی از خودروهای پارک شده در جاده ساحلی اعمال قانون شدند.

شهرستان دزفول در وضعیت قرمز کرونا است و تاکنون ۲ مورد مثبت کرونای انگلیسی در این شهرستان مشاهده شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار