تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۲۱۷۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی اقامتگاه موقت در مرزهای چذابه و شلمچه در دستور کار است
  فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: راه اندازی اقامتگاه موقت در مرزهای شلمچه و چابه در دستور کار است تا از مسافران تست های لازم گرفته شود، جواب تست ها بعد از ۶ ساعت مشخص خواهد شد.

 ولی الله حیاتی یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از شبکه خوزستان اظهار داشت: درحال حاضر مرزهای زمینی مسافری ما با کشور عراق مسدود است اما مرزهای تجاری ما در شلمچه و چذابه باز است و فرمانداران شهرهای مرزی را مکلف کردیم که پروتکل‌های بهداشتی را در مرز اجرا کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط اضطراری که در بحث مقابله با بیماری کرونا در استان حاکم شده، تمام تدابیر لازم برای اعمال شدید محدودیت ها در نظر گرفته شده است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: اکنون ورودی و خروجی های استان و شهر ها به صورت شدید کنترل می شود. اعمال محدودیت های شبانه از ساعت ۹ شب تا چهار بامداد در دستور کار قرار گرفته است و پلیس راهور به شدت این محدودیت را اعمال می کند.

فرمانداران و اتحادیه ها فعالیت بازار را مدیریت کنند

وی ادامه داد: فرمانداران، اداره صمت و اتحادیه ها باید به نحوی کار را مدیریت کنند که به جز اصناف گروه یک، بقیه گروه های شغلی تعطیل شوند.

حیاتی عنوان کرد: از اصناف، اتحادیه ها و مردم خواهش می کنم به همکاری های خود همچنان ادامه داده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. قطعا اگر مردم کمک نکرده و پروتکل ها را رعایت نکنند، نمی‌توانیم از این مرحله عبور کنیم.

وی گفت: از مردم خواهش می کنم فقط برای موارد ضروری از خانه بیرون بروند همچنین ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. خوشبختانه درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در استان در حال افزایش است و امیدواریم استان هر چه سریعتر پیک سوم را پشت سر بگذارد.

در حال حاضر ۱۱ شهر استان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و هشت شهر نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار