تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۷۳۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۲ سارق و اراذل و اوباش در دزفول شناسایی و دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۱۲ سارق مسلح و اراذل و اوباش در چند عملیات جداگانه توسط پلیس آگاهی شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ روح اله گراوندی عصر امروز در حاشیه دستگیری این سارقان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این افراد سارقان مسلح و سابقه دار، اراذل و اوباش و محکومان متواری هستند که در چند عملیات پلیسی طی ۲۴ ساعت توسط پلیس آگاهی شهرستان دزفول دستگیر شدند.

وی افزود: چهار نفر از این افراد، اراذل و اوباش، سه نفر سارق مسلح، دو نفر سارق خودرو و سه نفر سارق سابقه دار و متواری بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول عنوان کرد: یک قبضه سلاح کلاشینکف، ۶ تیغه شمشیر و قمه، سه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه از این سارقان کشف و ضبط شد.

سرهنگ گراوندی بیان کرد: در راستای تأمین امنیت اجتماعی دست و پای اراذل و اوباش و مخلان امنیت را در جرایم مشهود می‌شکنیم و هیچ تعارف و مماشاتی با آنها نداریم.

وی تاکید کرد: مردم یقین داشته باشند که نیروی انتظامی با سارقان مسلح، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی به طور جدی برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: متأسفانه برخی افراد در پناه اقتدار ناجا و امنیتی که سبزپوشان نیروی انتظامی ایجاد کرده‌اند، سنگ اراذل و اوباش را به سینه می‌زنند و به نوعی از آنان دفاع می‌کنند.

سرهنگ گراوندی افزود: این افراد که عملکرد فرماندهان عزیز ناجا و ادبیات گفتاری آنها را مورد انتقاد قرار می‌دهند یقین داشته باشند که ما از عملکرد مقتدرانه خود در جرایم مشهود کوتاه نمی‌آییم و اجازه عرض اندام به سارقان مسلح و اراذل و اوباش را نخواهیم داد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار