تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۱۷۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: فولاد روزهای مهم‌تر و دشوارتری پیش‌رو دارد
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خطاب به هواداران تیمش، گفت: باهم و در کنار هم و برای خوزستان و فولاد هر آنچه در توان داریم به کار گیریم و با رفع نقاط ضعف و اشتباه‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم، روزهای شیرین‌تری را برای هواداران رقم بزنیم.

 جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد در پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر در یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

"پایان یک نیم فصل دیگر با پیراهن فولاد جزوی از خاطره‌ی همه ما شد. در روزهای پیروزی در کنار هم خندیدیم و در روزهای شکست برای قوی‌تر شدن برنامه‌ریزی کردیم. در فولاد «بازنده» نداریم. یا پیروز می‌شویم یا برای رسیدن به پیروزی خود را قوی‌تر و متحدتر می‌کنیم. در نیم فصلی که گذشت به افتخار مردم عزیز خوزستان تلاش کردیم و عرق ریختیم و در تک تک لحظات به یاد عزیزانی بودیم که در کارخانه فولاد برای سربلندی ایران‌مان تلاش می‌کنند.

اکنون که نیم فصل نخست فصل اول لیگ برتر به پایان رسیده و فولاد توانسته در فشرده‌ترین دوره رقابت های لیگ برتر نتایج فصل گذشته‌اش را تکرار کند وظیفه دارم به عنوان سرمربی تیم از مردم خوزستان، کادر مدیریتی کارخانه و باشگاه، هیات مدیره محترم، کادر فنی، پزشکی و تدارکارت و به ویژه بازیکنان فولاد قدردانی کنم که با تمام وجود از خود مایه گذاشتند. از همین جا مراتب تشکر خودم را از تک تک آنها که با فداکاری و صداقت برای موفقیت فولاد تلاش کردند، اعلام می‌کنم.

قطعا روزهای مهم‌تر و دشوارتری پیش‌روی تیم فولاد قرار گرفته که درخشش و شاد کردن هواداران در هر سه جبهه، هدف اصلی تک تک ماست و به خوبی می‌دانیم بدون اتحاد و در کنار هم بودن به هدف‌مان نمی‌رسیم. گذر از این روزهای دشوار با اتحاد آسان‌تر خواهد بود. این نه شعار، بلکه نقشه راه ماست که «باهم و در کنار هم» و برای خوزستان و فولاد هر آنچه در توان داریم به کار گیریم و با رفع نقاط ضعف و اشتباه‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم روزهای شیرین‌تری را برای هواداران رقم بزنیم."

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار