تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۲۱۷۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هتل پرشیا اهواز؛ هتلی ارزان در قلب شهر اهواز
هتل پرشیا اهواز؛ هتلی ارزان در قلب شهر اهواز

 

در سفر به استان زیبای خوزستان رزرو هتل آبادان یا رزرو هتل اهواز یکی از مهم‌ترین نکات سفر در این شهرهای گرم و شرجی است. در این شهر هتل‌های زیادی با بهترین امکانات و خدمات وجود دارند که پاسخگوی شما با هر سلیقه‌ای خواهند شد. اگر در سفر به شهر اهواز به دنبال هتلی با امکانات و قیمت مناسب هستید؛ هتل پرشیا اهواز گزینه مناسبی است. با ما همراه باشید تا با خدمات، امکانات و چگونگی رزرو این هتل با کمترین قیمت آشنا شویم.

هتل پرشیا اهواز

این هتل 3ستاره در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در مجتمع تجاری پرشیا در مرکز شهر اهواز قرار دارد. این هتل کوچک در سال 1394 برای ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است.

طبقات 3 الی 5 مجتمع تجاری پرشیا با 57 واحد اقامتی متعلق به هتل پرشیا اهواز است. در طبقات اول و دوم این مجتمع 200 باب مغازه تجاری وجود دارند که خرید را برای مهمانان این هتل راحت‌تر می‌کند.

در رزرو هتل پرشیا اهواز دسترسی راحت این هتل به دیگر مراکز مهم شهر اهواز نیز از ویژگی‌های مهم این هتل است. هتل پرشیا اهواز با پل سفید و رودخانه کارون فاصله 8 دقیقه‌ای دارد. اگر با قصد خرید و گردش و رزرو هتل با قیمت مناسب به شهر اهواز سفر می‌کنید، هتل پرشیا اهواز تمام این ویژگی‌ها را برای شما خواهد داشت.

امکانات و خدمات پرشیا اهواز

این هتل 3 ستاره پس از بازسازی خدمات عالی و بهتری را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد. رستوران و سالن کنفرانس این هتل نیز از بهترین امکانات و خدمات بهره‌مند هستند که برای استفاده افرادی که در هتل اقامت ندارند نیز آزاد است.

در این هتل استخر وجود ندارد اما قیمت آن و موقعیت مکانی به اندازه‌ای مناسب است که رضایت بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده‌است. برخی از امکانات این هتل عبارت است از:

· سالن بیلیارد

· سالن ورزشی

· کافی شاپ

· رستوران

· سالن کنفرانس

· مینی بار

· صندوق امانات

· سیستم اعلام حریق

· سیستم تهویه مطبوع هوا

· دستگاه واکس کفش

· خدمات خانه‌داری

· اتاق چمدان

· کپسول آتش نشانی

· زنگ هشدار

· پذیرش 24ساعته

· اینترنت در لابی

هتل پرشیا اهواز؛ هتلی ارزان در قلب شهر اهواز

امکانات اتاق‌های هتل پرشیا اهواز

57 واحد اقامتی این هتل به سه نوع اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت تقسیم می‌شوند. اتاق‌ها از سطح امکانات خوبی برخوردارند که برخی از آن‌ها در لیست زیر قابل مشاهده است:

· یخچال

· مبلمان

· دراور

· صندوق امانات

· سیستم اطفا حریق

· سیستم گرمایش و سرمایش

· سیستم تهویه مطبوع

· نوع قفل کارتی

· تلویزیون

· لوازم بهداشتی

· سرویس بهداشتی فرنگی

· رخت‌آویز

· اینترنت

· چای ساز

· دمپایی

· کمد لباس

موقعیت مکانی هتل

هتل پرشیا اهواز در چهارراه امام خمینی، خیابان شریعتی شهر اهواز قرار دارد. این خیابان که یکی از خیابان‌های مرکزی و اصلی شهر است دسترسی را به مراکز تجاری و گردشی را برای مسافران آسان می‌کند. این نکته در زمان رزرو هتل پرشیا اهواز برای برخی مسافران بسیار مهم و ویژه خواهد بود. قدم زدن از هتل تا کنار رودخانه کارون که در نزدیکی این هتل است خاطره ماندگاری را برای مهمانان هتل به یادگار می‌گذارد.

برخی دیگر از مراکز نزدیک به هتل پرشیا اهواز عبارتند از:

· فاصله تا مسجد جامع 647 متر

· فاصله تا پل سفید 1.5 کیلومتر

· فاصله تا راه آهن 2 کیلومتر

· فاصله تا باغ معین 1.3 کیلومتر

· فاصله تا آستانه علی ابن مهزیار اهوازی 2 کیلومتر

· فاصله تا منزل ماپار 2.8 کیلومتر

· فاصله تا کاروانسرای معین التجار یک کیلومتر

· فاصله تا میدان چهارشیر 5 کیلومتر

· فاصله تا برج کیانپارس 5 کیلومتر

· فاصله تا سیتی سنتر مهزیار 8 کیلومتر

· فاصله تا فرودگاه 11 کیلومتر

· فاصله تا بیلیارد پرشیا 7 کیلومتر

هتل پرشیا اهواز؛ هتلی ارزان در قلب شهر اهواز

رزرو هتل پرشیا اهواز با سایت رادار361

سایت رادار361 در رزرو هتل اهواز به صورت تخصصی به شما کمک خواهد کرد. در این سایت در صفحه نخست ابتدا مقصد سفر و تاریخ ورود و خروج به هتل را باید انتخاب کنید. لیستی از هتل‌ها به شما نشان داده خواهند شد. فیلترهای موجود در سایت به شما در سازمان دهی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. فیلترهای سمت راست در انتخاب نوع اقامت و هزینه هتل شما را راهنمایی خواهند کرد. فیلترهای بالای صفحه نیز نزدیک‌ترین هتل‌ها در مرکز شهر را مشخص می‌کنند. نظرات کاربران و امتیاز نیز از فیلترهای مفید این سایت برای رزرو هتل هستند.

برای رزرو هتل در سایت رادار361 در هر شهری مانند رزرو هتل آبادان می‌توانید هتل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بعد از آن سایت به شما هتلی با بالاترین تخفیف را نشان خواهد داد.

رزرو هتل تنها خدمات این سایت نیست. شما می‌توانید بلیط هواپیما اهواز خود را نیز در این سایت رزرو و خریداری کنید. حتی در تجربه اول رزرو بلیط هواپیما اهواز می‌توانید به راحتی با فیلتر اطلاعات خود مناسب‌ترین بلیط را برای خود با ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید. بخش‌های مختلف سایت در نوع بلیط، کلاس پروازی و هزینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

با استفاده از سایت رادار361 در یک سایت می‌توانید تمام موارد مورد نیاز برای برنامه سفر خود به هر شهری از ایران را به راحتی برنامه‌ریزی کنید. در این سایت ارزان‌ترین هتل و بلیط هواپیما در میان انواع شرکت‌ها به شما معرفی می‌شوند و به راحتی می‌توانید در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید. این سایت با پشتیبانی 24ساعته کاربران را در تمام ساعات شبانه‌روز راهنمایی می‌کنند.


:
:
:
آخرین اخبار