تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۱۷۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هتل نادری اهواز؛ معرفی، امکانات، رزرو و فاصله تا جاذبه ها
هتل نادری اهواز؛ معرفی، امکانات، رزرو و فاصله تا جاذبه ها

سفر به جنوب کشور به ویژه شهرهای اهواز و آبادان در میان ایرانیان محبوبیت بالایی دارد. در این سفرها رزرو هتل آبادان و رزرو هتل اهواز اگر برای سفر برنامه‌ای از پیش تعیین شده‌ای برای مسافران وجود نداشته‌ باشد گاهی کار دشواری خواهد شد. رزرو هتل آنلاین از طریق سایت رادار361 برای اقامت در شهرهای ایران طراحی شده است. در رزرو آنلاین در شهر اهواز هتل نادری اهواز یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت است. برای آشنایی بیشتر با این هتل بهتر است متن زیر را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات کافی از این هتل به دست بیاورید.

هتل نادری اهواز

هتل نادری اهواز در سال 1342 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در نزدیکی بازار امام توسط حسن نادری تاسیس شد. این هتل در سال 1393 به منظور رفاه مسافران و ارائه خدمات بهتر مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل نادری که یکی از با سابقه‌ترین هتل‌های شهر اهواز است در مرکز این شهر قرار دارد. هتل نادری اهواز با 3ستاره با طراحی سنتی و دیوارهایی با طرح‌های شاهنامه، رستوران‌های سنتی و ستون‌های آینه‌کاری آماده پذیرایی و اقامت مهمانان شهر اهواز است.

هتل نادری اهواز داری 5 طبقه و 115 واحد اقامتی است. فضای دل‌نشین و سنتی هتل همراه با کافی‌شاپ‌های جدید هتل پاسخگوی هر سلیقه‌ای برای اقامت در این هتل برای مهمانان است. این هتل قدیمی و با سابقه درخشان در مرکز شهر اهواز یکی از بهترین هتل‌های 3ستاره این شهر برای رزرو هتل اهواز است.

سابقه و قدمت هتل خاطرات خوبی را برای مسافران این هتل و شهر اهواز از دیرباز داشته است. مهمان‌نوازی مردمان شهر در ایران بسیار قابل ستایش است.

هتل نادری اهواز؛ معرفی، امکانات، رزرو و فاصله تا جاذبه ها

امکانات و خدمات هتل نادری شهر اهواز

هتل نادری اهواز پس از بازسازی سطح خدمات رفاهی خود را برای رفاه و آسایش مهمانان هتل ارتقا داده است. فضای سنتی هتل با رعایت استانداردهای جدید محیط و اقامت مناسبی را برای رزرو هتل نادری اهواز فراهم کرده است.

برخی از خدمات هتل نادری به شرح زیر است:

· رستوران

· کافی‌شاپ

· اینترنت

· بیزینس سنتر

· سالن بیلیارد

· تاکسی سرویس

· پارکینگ

· اینترنت در لابی

· پرینتر

· زنگ هوشدار

· پذیرش 24ساعته

· اتاق چمدان

· دستگاه واکس کفش

· نمازخانه

· صندوق امانات

خدمات و امکانات اتاق های هتل نادری اهواز

115 واحد اقامتی در هتل به انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، مینی سوئت و سوئیت بزرگ تقسیم می‌شوند. برخی از اتاق‌های این هتل ظرفیت افزودن تخت اضافه را دارند که به این نکته در زمان رزرو هتل نادری اهواز باید توجه شود. با دیگر خدمات اتاق‌ها در لیست زیر نیز می‌توانید آشنا شوید:

· یخچال

· تلویزیون

· اینترنت

· تلفن در اتاق

· سرویس ایرانی و فرنگی

· کپسول آتش‌نشانی

· خدمات برای معلولین

· روم سرویس

· سیستم اعلام حریق

· خدمات خانه‌داری

موقعیت مکانی هتل سه ستاره نادری

هتل نادری اهواز در مرکز شهر و خیابان امام خمینی، چهارراه آبادان قرار داد. موقعیت خوب هتل دسترسی به مراکز مهم شهر را برای مسافران این هتل آسان می‌کند. فاصله هتل تا برخی از جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم اهواز به شرح زیر است:

· فاصله تا پل سفید 1.9 کیلومتر

· فاصله تا رودخانه کارون 1.3 کیلومتر

· فاصله تا باغ معین 1.6 کیلومتر

· فاصله تا سیتی سنتر مهزیار 8 کیومتر

· فاصله تا فرودگاه 11کیلومتر

· فاصله تا راه‌آهن 3 کیلومتر

· فاصله تا کاروانسرای معین التجار 1.4 کیلومتر

· فاصله تا منزل ماپار 2 کیلومتر

· فاصله تا میدان چهارشیر 5 کیلومتر

· فاصله تا آستانه علی‌ابن مهزیار 2 کیلومتر

· فاصله تا میدان نخل 5 کیلومتر

· فاصله تا مسجد جامع 930 متر

· فاصله تا نمایشگاه بین المللی 7 کیلومتر

هتل نادری اهواز؛ معرفی، امکانات، رزرو و فاصله تا جاذبه ها

رزرو هتل نادری اهواز با سایت رادار361

سایت رادار361 بهترین سایت برای رزرو هتل نادری اهواز است. این سایت که یک موتور جستجوی قوی است رزرو هتل را برای مسافران این شهر آسان‌تر می‌کند. در سایت رادار361 پس از وارد کردن اطلاعات مهم و بررسی اطلاعات هتل‌ها مناسب‌ترین و ارزران‌ترین هتل به شما معرفی خواهد شد.

در زمان رزرو هتل از طریق سایت رادار361 موتور جست وجوی سایت در کمترین زمان بهترین و ارزان‌ترین گزینه را از میان انواع هتل‌ها به شما معرفی می‌کند. در این مرحله فرصت فیلتر کردن مجدد اطلاعات شخصی برای اطمینان پیدا کردن از اقامت و هتل خود را خواهید داشت.

در رزرو هتل در دیگر شهرهای کشور استفاده از یک سایت برای رزرو به جای جستوجو در چند سایت، کار رزرو را برای شما راحت‌تر خواهد کرد و در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد. این سایت فروشندگان مختلف را به شما معرفی خواهد کرد تا پس از بررسی و مقایسه شرایط تمام هتل‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خدمات سایت رادار361 هنوز در بخش‌های دیگر سایت ادامه دارد. در این سایت شما می‌توانید بلیط هواپیمای خود در سفر به شهر اهواز را نیز رزرو و خریداری کنید. در صفحه اصلی سایت رادار361 به بخش پرواز بروید و پس از وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود لیستی از شرکت‌های فروش بلیط برای شما ارائه خواهد شد. در این بخش نیز مانند بخش رزرو هتل برای شما فیلترهایی وجود دارد که بتوانید راحت‌تر و بهتر بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید.

:
:
:
آخرین اخبار