تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۱۷۳۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگان خوزستانی مجلس شورای اسلامی تعطیلی۲ هفته‌ای استان‌راخواستارند
  رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه تمام نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ، تعطیلی ۲ هفته‌ای خوزستان به دلیل گسترش کرونا بوده و این موضوع را به اطلاع آقای رییس جمهوری رسانده‌ایم.

سیدکریم حسینی بیان کرد: امروز با آقای امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری در این خصوص صحبت کردم و درخواست نمایندگان خوزستان در مجلس و دیگر مسوولان استان را منتقل کردیم.

وی افزود: نظر ستاد مدیریت کرونای خوزستان بر تعطیلی است ولی متاسفانه این موضوع در ستاد ملی کرونا مورد موافقت قرار نگرفت که دلیل آن را نمی‌دانم.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: به معاون اول رییس جمهوری اعلام کردیم که خوزستان وضعیت خوبی از لحاظ کرونا ندارد و بیمارستان‌ها پاسخگوی تعداد بالای مراجعان نیستند به همین دلیل خواستار تعطیلی ۲ هفته‌ای استان هستیم. 

وی افزود: این تعطیلی اگرچه بخشی از کار است اما برای آرامش مردم و کاهش رفت و آمدها بسیار مهم است و مطالبه اصلی نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی است.خوزستان تنها استان قرمز کشور بوده و هر ۱۱ شهرستان قرمز کشور در خوزستان هستند به همین دلیل باید خوزستان تعطیل شود تا به بقیه استان‌ها آسیب وارد نشود.

حسینی بیان کرد: میزان تست گرفتن کرونا در خوزستان باید افزایش پیدا کند تا بیماریابی خوبی انجام شود؛ همچنین در مرحله دوم واکسیناسیون کرونا، تعداد واکسن‌های در نظر گرفته برای خوزستان باید بیشتر شود، همچنین بیمارستان‌های استان برای رسیدگی بهتر به بیماران باید مجهز شوند که آقای جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی قول مساعد دادند.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان قرمز کرونایی و هشت شهرستان در حالت نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار