تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۱۷۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: رفیق نیمه‌ راه نیستم
  سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با سه پیشنهاد برای نیم فصل دوم لیگ برتر مواجه شده است، گفت: رفیق نیمه‌راه نیستم.

 سید اکبر پورموسوی امروز (یکشنبه) با قرار دادن پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در واکنش به بحث احتمال جدایی او از نفت با توجه به پیشنهادهای رسیده به این مربی، نوشت:

"رفیق نیمه راه نیستم، یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

با سلام خدمت هواداران عزیز و دوست‌داشتنی نفت آبادان

مشکلات این‌قدر زیاد بود که نتوانستم بعد از پایان نیم‌فصل در خصوص شرایط تیم با شما که صاحبان اصلی تیم هستید صحبت کنم. متاسفانه بیشتر تمرکز ما باید در این شرایط حساس که دیگر تیم‌ها مذاکرات خود را برای تقویت تیم آغاز و حتی به نتیجه رسانده‌اند، به مسائل دیگر باشد و بیشتر به دنبال حل مشکلات مالی تیم باشیم. من، بازیکنان و دیگر اعضای تیم مسلما هدفی همانند رویای شما برای دستیابی به جایگاهی فوق‌العاده در پایان فصل خواهیم داشت و در این راه البته امیدواریم مسوولان استانی طبق وعده‌هایی که از ابتدای فصل داده بودند، حامی بزرگ نفت کبیر در مسیر این هدف باشند.

در خصوص موضوع جدایی‌ام باید این نکته را بگویم که در شرایط کنونی که بازیکنان تیم نیز علی‌رغم مشکلات مالی باشگاه به بهترین نحو به تعهد خود در قبال تیم عمل می‌کنند، هیچ وقت دلم رضایت نخواهد داد که به پیشنهادی دیگر فکر کنم. من هم همانند شما قلبم در این شرایط تنها برای نفت می‌تپد. ما ماموریتی را در کنار هم آغاز کرده‌ایم که امیدوارم در پایان بتوانیم باعث تداوم این شور و هیجان و خوشحالی باشد. در این راه همانطور که گفتم موضوع مهم حمایت مسئولان است که در این مقطع و با توجه به نقل و انتقالات و مشکلات بازیکنان بیشتر از هر زمان دیگری به آن چشم دوخته‌ایم."

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار