تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۱۷۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۱۰ تن کالای اساسی در شادگان درحال توزیع است
 رییس اداره صنعت معدن و تجارت شادگان گفت: ستاد تنظیم بازار استان خوزستان ۱۱۰ تن سهمیه روغن، برنج و شکر به شهرستان شادگان اختصاص داده که در حال توزیع بین شهروندان است..

حسن خنافره  بیان کرد: ۳۰ تن برنج، ۴۰ تن شکر و ۴۰ تن روغن با نرخ مصوب برای عرضه در بازار این شهرستان تامین شده است.

وی افزود: توزیع این کالاها در ۵۰ فروشگاه بزرگ و تعدادی از واحدهای صنفی کوچک در نقاط مختلف شهرستان شادگان با نرخ مصوب تا پایان اسفند جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به بالا بودن مصرف اقلام اساسی در روزهای آینده نیز روغن، برنج و شکر در بازار شادگان توزیع خواهد شد تا مردم به این اقلام با قیمت مصوب دسترسی داشته باشند.

خنافره بیان کرد: در تامین گوشت و مرغ کشتار روز و منجمد در شادگان کمبودی احساس نمی‌شود و این اقلام نیز با نرخ مصوب در حال توزیع در سطح فروشگاه‌های شادگان است.

وی به اجرای طرح‌ ویژه نظارت بر بازار از سوی اداره صمت شادگان با توجه به نزدیکی عید نوروز اشاره کرد و گفت: ۱۰ گروه بازرسی شامل ۱۰۰ بازرس، بر قیمت کالاهای عرضه شده با همکاری بسیج اصناف، نیروی انتظامی و سپاه در بازار شادگان نظارت می‌کنند. 

رییس اداره صمت شادگان همچنین با تاکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر، ادامه داد:کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار نیز پیگیری می‌شود.

وی خواستار پرهیز شهروندان از رفتار هیجانی در خرید کالاهای اساسی شد و افزود: کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهر به اندازه کافی وجود دارد و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

خنافره از شهروندان خواست موارد گرانفروشی را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا برخورد لازم با متخلفان و گرانفروشان صورت گیرد.

شهرستان شادگان ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار