تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۱۷۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ اتوبوس آمبولانس در محل‌های پر ازدحام شهر اهواز مستقر شد
 رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان و بیماریابی سریع‌تر افراد مبتلا به کرونا، در محل‌های پر ازدحام شهر اهواز مستقر شد.

 دکتر فرها ابول نژادیان روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه استانی خوزستان بیان کرد: این ۲ اتوبوس در خیابان‌های سلمان فارسی(نادری) و شهید چمران (کیانپارس)اهواز که بسیار پرتردد هستند، مستقر شده و از ساعت هشت صبح تا پیش از زمان اعمال محدودیت کرونایی به مردم ارایه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارکنان این دانشگاه اعم از پزشک و پرستار و تکنسین فوریت‌های پزشکی در این طرح شرکت دارند افزود: هدف از انجام این کار، بیماریابی سریع است و همکاران ما تست رایگان انجام می‌دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شهرهای مختلف خوزستان نیز که تجمع مطب دکترها وجود دارد این امکانات را در اختیارشان قرار می‌دهیم تا افراد مبتلا به کرونا سریعتر تشخیص داده شوند. علاوه بر این کلینیک‌های حاد تنفسی در سطح شهر به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد:مردم از سفرهای درون و برون شهری غیرضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت سفر درون شهری حتما از ماسک مناسب استفاده شود.

ابول نژادیان گفت: تاکید می ‌ود گروه‌های در معرض خطر (سالخوردگان، نوزادان، کودکان، خانم‌های باردار و بیماران قلبی و تنفسی) از تردد غیر ضروری درون شهری خودداری کرده و از منزل خارج نشوند تا پیک بیماری ناشی از شیوع کرونا از استان خارج شود.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار