تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۱۷۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر از کیفیت نامناسب نان در این شهر انتقاد کرد
  معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از آنچه که وضعیت نامناسب و کیفیت بد پخت نان در تعدادی از واحدهای نانوایی‌های در این شهر نامید انتقاد کرد و گفت: مردم از کیفیت پایین پخت نان ناراضی هستند.

  محمد حیدری روز یکشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات نان در فرمانداری خرمشهر بیان کرد: آرد کارخانه آرد خرمشهر با توجه به بازدید انجام شده، از کیفیت مطلوبی برخوردار است و این امر بیانگر این است که پخت نان در نانوایی‌ها مشکل دارد.

وی با انتقاد از نقل و انتقال و واگذاری‌ها واحدهای نانوایی در خرمشهر افزود: هیچ ضابطه‌ای به لحاظ مکانی و کیفیت نان و بازرسی از این واحدها در خرمشهر تدوین نشده و تصمیم درستی بر ساماندهی نانوایی‌ها سطح این شهر اعمال نمی‌شود.

حیدری با بیان اینکه نظام توزیع آرد در خرمشهر با مشکل روبه‌رو است گفت:برای نظارت بیشتر بر توزیع آرد باید از سامانه توزیع در بخش پایش و نظارتی استفاده شود.

وی ادامه داد: هیچ تصویر روشنی از وضعیت نانوایی‌ها در این سامانه وجود ندارد و تعدد سامانه‌های اختصاص سهمیه آرد موجب فساد می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به نظر می‌رسد برخی صاحبان نانوایی‌ها کارگروه آرد و نان خرمشهر را اداره می‌کنند و هر فعل و انفعالی را خودسرانه انجام می‌دهند.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحدهای نانوایی در شرایط کرونایی را لازم و ضروری بیان کرد و ادامه داد: ۱۶ پرونده تخلف نانوایی در خرمشهر شامل کم فروشی، گران فروشی و درج نکردن قیمت در ۲ ماه گذشته به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

نعیم مقدم مسوول امور اجرایی کارگروه آرد و نان خرمشهر کمبود نیروی بازرسی نانوایان را از مشکلات عمده بیان کرد و گفت: بازرسی باید به صورت کارگروهی و مشارکتی، وبه طور منظم انجام شود در غیر این صورت مشکلات همچنان به قوه خود باقی خواهد ماند.

ماهانه ۱۹۵ کیسه آرد سهمیه آزاد و ۲۱ هزار و ۷۰۰ کیسه آرد سهمیه‌ای در خرمشهر توزیع می‌شود.

۶ هزار واحد صنفی در خرمشهر فعالیت دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار