تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۱۷۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال با کرونا با اعمال محدودیت‌های جدید در شهرستان کارون
 فرماندار کارون گفت: محدودیت‌های و ممنوعیت‌های کرونایی و تردد در این شهرستان با توجه به وقوع وضعیت قرمز از امروز اجرایی شده است.

 معصومه خنفری فرماندار کارون با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی از محور کارون-آبادان از امروز گفت: به دلیل قرمز شدن وضعیت و به منظور پیشگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا محدودیت‌های جدید اعمال شده است.

او با بیان اینکه کارکنان دستگاه‌ها و ادارات شهرستان به صورت یک سوم در محل کار حاضر و دو سوم به صورت دور کاری خواهد بود، افزود: اصناف به جز مشاغل گروه یک اجازه فعالیت ندارند.

خنفری با بیان اینکه خودداری از فعالیت صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، صمت، نیروی انتظامی، اماکن و اتحادیه‌ها به طور مستمر انجام می‌شود، اظهار داشت: نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول از جمله راهور، راهداری، سپاه و شهرداری کوت عبدالله در محل ورودی شهرستان در مسیر کارون- آبادان مستقر و به منظور اعمال محدودیت‌ها و کنترل ورود و خروج اقدام خواهند کرد.

فرماندار کارون با بیان اینکه جریمه ۵۰۰ تا یک میلیون ریالی برای رانندگان خاطی اعمال می‌شود، اظهار داشت: تردد خودرو‌ها از از امشب از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد در خیابان‌های شهرستان کارون ممنوع شده است و فقط واحد‌های خدمت رسان از قبیل؛ اداره گاز، آب، برق، دفاتر پیشخوان دولت و پستی، بانک‌ها و درمانگاه‌ها می‌توانند فعالیت کنند.

به گفته این مقام مسئول، برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در شهرستان ممنوع بوده و اعمال این محدودیت‌ها تا شرایط عادی ادامه خواهد داشت.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار