تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۱۷۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال شهرداری آستارا بر استقلال خوزستان پیروز شد
 تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول کشور در مقابل استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

  بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با استقلال خوزستان عصر شنبه در هوای بارانی و در ورزشگاه خالی از تماشاگر وحدت آستارا برگزار شد و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این ورزشگاه میزبان شد.

تیم شهرداری در دقیقه ۱۲ یک گل وارد دروازه تیم استقلال کرد اما با نظر کمک داور، آفساید و مردود اعلام شد و نیمه نخست بازی با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت.

تیم شهرداری آستارا در نیمه دوم بازی با ترکیب تهاجمی در دقیقه ۶۲ با تک گل بهزاد سلطانی به پیروزی رسید و سومین برد پیاپی خود را در این مسابقات به دست آورد و به عنوان شگفتی ساز نیم فصل مسابقات در جمع مدعیان قرار گرفت.

قضاوت این دیدار بر عهده فرهاد امینی، مهرداد نجفی، هاشم خدابنده لو و جواد بیگدلی بود و از نکات جالب این دیدار، تماشای بازی توسط برخی شهروندان از خانه های اطراف ورزشگاه وحدت بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب ۲۷ امتیاز بعد از تیم مس کرمان در رتبه دوم جدول مسابقات قرار گرفت و استقلال خوزستان نیز که بعد از دو تساوی پیاپی، در هفته گذشته به برد دست یافته بود، با این شکست به کار خود در هفته پانزدهم پایان داد.

شهرداری آستارا هفته آینده در کرج به مصاف تیم گل ریحان خواهد رفت و استقلال خوزستان نیز در ورزشگاه خانگی خود برابر نود ارومیه قرار خواهد گرفت و هر دو تیم امیدوارند با کسب نتیجه لازم، شرایط خود را در جدول ارتقا دهند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: فوتبال ، شهرداری ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار