تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۱۷۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رزرو هتل دراهواز برای اقامت در کنار کارون
رزرو هتل دراهواز برای اقامت در کنار کارون

سفر به جنوب کشور و شهر اهواز در اوایل بهار و پاییز طرفداران بسیاری دارد. در سفر به شهرهای جنوبی رزرو هتل اهواز و رزرو هتل آبادان یکی از دغدغه‌های مسافران به حساب می‌آید. برای حل این مشکل بهترین راه برنامه‌ریزی پیش از سفر و رزرو زود هنگام هتل است. در مرکز استان خوزستان یعنی شهر اهواز هتل‌های زیادی وجود دارد که هتل فجر اهواز یا هتل پارس اهواز یکی از بهترین و قدیمی‌ترین آنهاست. در ادامه به صورت کامل با هتل فجر اهواز از تاریخچه تا بازسازی آن آشنا خواهید شد.

رزرو هتل اهواز

هتل فجر اهواز با 5 ستاره یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است. این هتل که در کنار رودخانه کارون و پل سفید اهواز قرار دارد در سال 1352 افتتاح شد.

هتل پارس اهواز در سال 1395 در جهت ارتقای کیفیت بازسازی شده است. این هتل 5 طبقه 134واحد اقامتی و سوئیت با تمام امکانات لوکس و عالی برای مهمانان این هتل خدمات رسانی می‌کند.

هتل پارس اهواز پس از بازسازی در گروه مجموعه هتل‌های پارس قرار گرفته و هتل پارس اهواز نامیده می‌شود. امکانات و سطح رفاهی و پیشرفته هتل پارس اهواز که با بهترین تکنولوژی‌های دنیا هستند این هتل را یکی از بهترین هتل‌ها در شهر اهواز قرار داده‌است. معماری لوکس هتل پارس اهواز باعث محبوبیت این هتل در رزرو هتل اهواز برای مهمانان این شهر شده‌است.

رزرو هتل دراهواز برای اقامت در کنار کارون

امکانات و خدمات هتل فجر اهواز

هتل پارس فجر اهواز که بهترین گزینه برای رزرو هتل اهواز در این شهر محسوب می‌شود از خدمات عالی و امکانات رفاهی مناسبی برخودار است. فضای درونی هتل با معماری مدرنی ساخته شده و بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

· خودپرداز

· روم سرویس 24ساعته

· آرایشگاه مردونه

· خدمات ویژه معلولین

· رستوران مرکزی کارون

· رستوران چشم ‌انداز

· رستوران فصلی در محوطه استخر

· زنگ هشدار

· استخر روباز برای آقایان

· کافی شاپ

امکانات اتاق‌های هتل پارس اهواز

134 اتاق‌ در هتل فجر اهواز به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل 9 باب سوئیت، 50 اتاق یک تخته، 74 باب اتاق دو تخته، یک آپارتمان است. تمام اتاق‌ها مجهز به امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان هتل هستند که به برخی از امکانات در ادامه پرداخته می‌شود:

· پاورسوئیچ

· چای ساز

· یخچال

· آباژور

· رخت‌آویز

· شبکه پخش فیلم

· سیستم اعلام حریق

· مبلمان

· سیستم اطفاء و اعلام حریق

· سیستم تهویه مطبوع

· صندوق امانات

· مینی بار با هزینه

موقعیت مکانی هتل

هتل پارس فجر اهواز در خیابان 24متری در خیابان شهید عابدی قرار دارد. این هتل در نزدیکی رودخانه زیبای کارون و پل سفید که یکی از معروف‌ترین پل‌‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود واقع گرفته است.

موقعیت مکانی هتل دسترسی مهمانان هتل را به مراکز مهم، تجاری و گردشی شهر را راحت کرده است. فاصله هتل تا برخی از این مراکز مهم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

· فاصله تا رودخانه کارون 2کیلومتر

· فاصله تا پل سفید 529 متر

· فاصله تا مسجد جامع 745 متر

· فاصله تا کاروانسرای معین التجاز 605 متر

· فاصله تا برج کیانپارس 6 کیلومتر

· فاصله تا راه‌اهن یک کیلومتر و 600 متر

· فاصله تا باغ معین 277 متر

· فاصله تا میدان نخل 4 کیلومتر

· فاصله تا میدان چهارشیر 5 کیلومتر

· فاصله تا منزل ماپار 4 کیلومتر

· فاصله تا فرودگاه 12 کیلومتر

· فاصله تا سیتی سنتر مهزیار 7 کیلومتر

رزرو هتل دراهواز برای اقامت در کنار کارون

رزرو هتل پارس فجر اهواز با سایت رادار361


سایت گردشگری رادار361 با یک موتور جست و جوی قوی در زمینه رزرو هتل در سراسر به ارائه خدمات معرفی هتل‌ها و رزرو هتل می‌پردازد.

مزیتی که این سایت رزرو هتل نسبت به دیگر سایت‌ها دارد این است که رادار بهترین قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که در کادر بالای صفحه اسم هتل را سرچ می‌کنید، رادار361 به جای شما در سایت‌های رزرو آنلاین هتل جستجو می‌کند تا بهترین قیمت را ارائه دهد. شما در نهایت فهرستی از فروشندگان مختلف را با قیمت‌های ارائه شده برای رزرو هتل مشاهده می‌کنید، به این ترتیب می‌توانید کمترین قیمت را انتخاب کرده و اقدام به رزرو کنید.

علاوه‌بر این در سایت رادار اطلاعات کاملی در مورد هتل و تصاویر آن را نیز می‌توانید مشاهده کنید؛ چنانچه پس از مشاهده قیمت، امکانات و تصاویر هتل تصمیم گرفتید که به دنبال هتل دیگری باشید به سادگی می‌توانید لیستی از هتل‌های اهواز را داشته باشید. برای این منظور کافیست در کادر بالای صفحه اهواز را وارد کنید.

در ادامه فهرستی از هتل‌های اهواز در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توانید هتل‌های این شهر را با استفاده از فیلترهایی مانند تعداد ستاره، امکانات و... فیلتر کنید تا سریع‌تر به آنچه که می‌خواهید برسید.

هنوز تمام نشده! در سایت رادار می‌توانید خرید بلیط هواپیما را نیز با قیمتی مناسب تهیه کنید. کافیست به قسمت پرواز رفته و مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید تا فهرستی از پروازها در اختیار شما قرار بگیرند. در نهایت با مقایسه قیمت پروازها از شرکت‌های مختلف می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید.

:
:
:
آخرین اخبار