تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۱۷۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاربرد ابزارهای آنلاین در زندگی روزمره افراد
 با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما دنبال کنندگان همیشگی. امیدواریم که در این روزهای خنده و امید مهمان دل های شما باشد. امروز با معرفی یک وب سایت جامع و کامل که به بیان کاربران این وب سایت مانند یک جعبه ابزار در حیطه تاریخ و زمان می باشد، همراه شما عزیزان خواهیم بود. امیدواریم که تا پایان این مطلب همراه و دنبال کننده ما باشید.

اولین مبحثی که راجع به آن صحبت خواهیم کرد پیرامون تقویم و تاریخ امروز می باشد. برای من و شاید خیلی از افراد جامعه این اتفاق بارها رخ داده که تاریخ را فراموش کرده باشند و برای پیدا کردن تاریخ آن روز روی به گوشی های هوشمند خود می برند. شما برای پیدا کردن تاریخ امروز اینجا کلیک کنید تا با استفاده از یکی از ابزار های این وب سایت آشنا شوید.

همانطور که در بالا ذکر شد با پیشرفت تکنولوژی و به اصطلاح همه گیر شدن آن در میان مردم و از طرفی نیز سهولت امکان تهیه تلفن های همراه هوشمند، باعث شده است که مردم بسیاری از کارهای روزمره خود را با همین تلفن های همراه هوشمند خود که اکثرا نیز به شبکه اینترنت متصل هستند انجام دهند. برای مثال در زمان های گذشته تقویم های هوشمندی وجود نداشتند و اکثر افرادی که با تاریخ و زمان سروکار داشتند از تقویم های جیبی و سررسیدها استفاده می کردند.

کاربرد ابزارهای آنلاین در زندگی روزمره افراد

همچنین پرداخت قبوض، تهیه بلیط هواپیما و اتوبوس، سفارش غذا و پیگیری مرسولات پستی تنها گوشه ای از اموری هستند که امروز تمامی آن هارا می توان از خانه و از طریق اینترنت پیگیری و رفع و رجوع کرد. از این عنوان که گذر کنیم به موضوع محاسبه سن 8 باکس می رسیم. اگر شما قصد برگزاری جشن تولد و دغدغه محاسبه سن همسر یا فرزندتان را برای شمع های روی کیک تولد را دارید این مطلب را دنبال کنید تا به آسانی و با یک کلیک سن نزدیکانتان را دقیق و صحیح پیدا کنید.

شما با مراجعه به وب سایت بالا و وارد کردن تاریخ دقیق تولد به راحتی سن دقیق شما بر اساس تاریخی که وارد کردید را به روز، ماه و سال نشان می دهد. همچنین در همان صفحه تاریخ تولدی که در ابتدا درج کرده بودید را به میلادی و قمری نیز تبدیل می کند و به شما نشان می دهد. این ابزار برای آن دسته از افرادی که در فضای مجازی نیاز به ایجاد یک یا چند حساب کاربری دارند بسیار کاربردی می باشد. زیرا در هنگام ایجاد حساب کاربری در اکثر وب سایت ها یکی از عناوینی که حتما نباید خالی بماند، تاریخ تولد دقیق می باشد. بسیار خرسندیم که تا این قسمت از این مقاله همراه ما بودید. شما را به ادامه مقاله دعوت می کنم.

یکی از موضوعاتی که از قدیم الایام میان ما ایرانیان رواج داشته و هنوز و حتی در این اوضاع سخت اقتصادی نیز از قلم نمی افتد، مسئله مسافرت می باشد. البته در شرایط حال و حاضر کشور این امر اصلا به دلیل وجود و فراگیری بسیار شدید ویروس منحوس کرونا سفارش نمی شود و جا دارد که در این مقاله از شما کاربران گرامی که این مطلب را مطالعه می کنید تقاضا داریم که قوانین و پروتکل های بهداشتی ذکر شده توسط ستاد مقابله با کرونا را بسیار جدی گرفته و به هیچ وجه و تاحد ممکن از سفر کردن به نقاط و شهرهای مختلف کشور بپرهیزید.

ویروس کرونا نیز مانند ویروس آنفلوانزا و سایر ویروس هایی که در زمان خود کشنده بودند و این روز ها به یک بیماری بسیار ساده و پیش پا افتاده تبدیل شدند، کرونا نیز یک روز با ساختن واکسن های قوی و واکسیناسیون مردم در تمامی کشور ها بسیار ضعیف و مانند سایر ویروس و بیماری ها قابل درمان خواهند شد و از آن روز زندگی مردم جامعه به روال عادی خود باز خواهد گشت و چه پیشنهادی بهتر از یک مسافرت طولانی برای رفع خستگی این ایام مشکل گشا خواهد بود؟

اگر شما از جمله از دسته افرادی می باشید که مسافرت را انتخاب می کنند، شما را به یکی از پرمخاطب ترین ابزارهای موجود در سطح اینترنت دعوت می کنیم. همین حالا با مراجعه به https://8box.ir/distance می توانید این ابزار را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

بسیار ممنون و سپاس گزاریم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید.

:
:
:
آخرین اخبار