تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۱۷۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهداد سلیمی: رقابت‌های لیگ برتر میلیمتری بود / همچنان منتظر پخش تلویزیونی هستیم
 سرمربی تیم وزنه‌برداری گهر زمین سیرجان با اشاره به رقابت میلیمتری سه تیم در لیگ برتر، گفت: خیلی وقت است که منتظر پخش تلویزیونی هستیم که تاکنون محقق نشده است و ان‌شاءالله با محقق شدن آن، شاهد ورود اسپانسرها و تیم‌های قوی باشیم و رقابت‌ها زیباتر شوند.

بهداد سلیمی درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، اظهار کرد: خدا را شکر با همت ورزشکاران‌مان و کمک باشگاه گهرزمین توانستیم به قهرمانی برسیم. زحمت زیادی کشیده شد و اردوهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم تا به این عنوان دست پیدا کردیم. این قهرمانی را به اعضای تیم و مردم سیرجان تبریک می‌گویم.

وی عنوان کرد: امسال سطح مسابقات خیلی خوب بود و علاوه بر تیم گهر زمین، تیم‌های فولاد و ملی‌حفاری از نظر نفرات در اختیار در یک سطح بودند و رقابت حساس و میلیمتری بود که در دور رفت و برگشت با اختلاف کم نسبت به رقبا مقام اولی را به دست آوردیم. گهر زمین سه ملی‌پوش داشت که جوادی و قدمی به مقام اولی رسیدند و زارعی هم دوم شد و به نظرم نتایج خوب بود و من از عملکردشان از نظر رتبه و جایگاه و همچنین از نظر رکوردی راضی بودم.

قهرمان سابق تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران در ارزیابی از آینده تیم‌ملی نیز گفت: همیشه به اینکه اتفاقات خوب بیافتد، امیدواریم. وزنه‌برداری همیشه از شانس‌های کسب مدال ورزش ایران در المپیک و رقابت‌های بین‌المللی بوده است. استعدادهای خیلی خوبی داریم و امیدوارم از این استعدادها به خوبی استفاده شود و به خوبی پرورش داده شوند تا مجددا شاهد مدال‌های خوشرنگی باشیم.

وی همچنین در ارزیابی از نفرات تیم‌ملی در سنگین وزن، دسته سابق خود در تیم‌ملی، عنوان کرد: در حال حاضر علی داوودی بسیار با استعداد است و وزنه‌های خوبی می‌زند و به اینکه او روزی به قهرمانی جهان و المپیک برسد، امیدواریم. امیدوارم این اتفاق خوب با حمایت فدراسیون و مسئولان برای داوودی بیافتد و شاهد خلاء در سنگین وزن نباشیم.

سلیمی درباره تاثیر ورود تیم‌های مختلف به لیگ برتر در افزایش قرارداد وزنه‌برداران نیز خاطر نشان کرد: ورود باشگاه‌های مختلف می‌تواند به افزایش قرارداد وزنه‌برداران، بسیار کمک کند و بسیار تاثیرگذار است. امسال شاهد حضور تیم‌های گهر زمین و فولاد خوزستان برای اولین بار در لیگ برتر بودیم که امیدوارم با حمایت فدراسیون و پخش تلویزیونی شرایط بهتر هم شود. خیلی وقت است که منتظر پخش تلویزیونی هستیم که تاکنون محقق نشده است و ان‌شاءالله با پخش شدن لیگ برتر وزنه‌برداری از تلویزیون نیز شاهد ورود اسپانسرها و تیم‌های قوی باشیم و رقابت‌ها زیباتر شوند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار