تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۱۷۱۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکلات، جزیی از سیستم کاری نفت آبادان شده است / پول مهیا شود، بازیکن نمی‌فروشیم
 مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه و تصمیم به فروش برخی بازیکنان، گفت: لیگ برتر را با مشکلات مالی آغاز کردیم و متاسفانه مشکلات، تقریبا جزیی از سیستم کاری ما شده است.

علی عیسی‌زاده درباره وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: لیگ برتر را با مشکلات مالی آغاز کردیم و متاسفانه مشکلات، تقریبا جزیی از سیستم کاری ما شده است. هر چند با کمک مسئولان شهری و نمایندگان آبادان و معاون وزیر نفت در مقطع ابتدای فصل توانستیم پنجره بسته شده باشگاه را باز کنیم و از نفرات جذب شده از هفته دوم به بعد استفاده کردیم. اکنون در نیم فصل دوم هستیم و مردم انتظار دارند که تیم تقویت شود و بتواند جایگاهی در خور نام آبادان کسب کند اما مشکلات مالی در روند کاری ما اختلال ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در فصل نقل و انتقالات زمستانه هستیم و می‌دانید که جذب بازیکن در نیم‌فصل بسیار سخت است. وقتی وارد مذاکره می‌شویم اولین بحث مالی است که شرایط مالی نفت آبادان هم خوب نیست و امیدوارم با همت و پشتیبانی مسئولان بتوانیم تیم را ترمیم کنیم تا در نیم‌فصل دوم نیز با قدرت بیشتری بازی‌ها را ادامه دهیم و جایگاه خوبی به دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره فروش بازیکنان تیم نیز گفت: تیم‌های زیادی خواهان بازیکنان ما هستند و شش هفت بازیکن صنعت نفت مورد نظر تیم‌های دیگر هستند اما اولویت اول صنعت نفت است و امیدوارم پول مهیا شود و بازیکنی را نفروشیم. مسئولان و نمایندگان آبادان پای کار هستند و ان شاءالله مشکل حل خواهد شد و هواداران نیز از نگرانی در می‌آیند. در هر صورت پول مهیا شود، بازیکنی را نمی‌فروشیم.

وی با بیان اینکه صنعت نفت با شرایط سختی وارد نیم‌فصل دوم می‌شود، افزود: تیم‌ها نقاط ضعف خود را می‌پوشانند و هر تیمی که از نظر مالی شرایط بهتری داشته باشد می‌تواند بازیکن بهتری را به خدمت بگیرد و یقینا کار ما با مشکلات مالی که با آن مالی مواجه‌ایم مقابل چنین تیم‌هایی خیلی سخت است. البته اگر حمایت شویم و تامین مالی صورت بگیرد، یقین داشته باشید صنعت نفت جایگاه خوبی کسب خواهد کرد.

عیسی‌زاده در ادامه نیز درباره لیست پورموسوی برای جذب بازیکن نیز گفت: لیست او به دست ما رسیده و دارای اولویت‌بندی است. با برخی نفرات هم مذاکرات اولیه داشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کنیم. هر چند هر کسی جیبش پُرتر است بهتر می‌تواند اقدام به جذب بازیکن کند. همچنین علی آل‌کثیر تقاضای جدایی داشت و او در آستانه جدایی است.

وی درباره توانایی نفت به تکرار نتایج خوب نیم‌فصل اول در ادامه لیگ نیز عنوان کرد: یقین داشته باشید اگر بازیکنان نفت از نظر روحی روانی ریکاوری شوند و قرارداد آن‌ها پرداخت شود، با انگیزه دوچندان وارد نیم‌فصل دوم خواهند شد. بازیکنان ما دوست دارند امسال نتایجی کسب کنند که برای فصل آینده نیز ارزش ریالی‌شان بالاتر برود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار