تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۱۷۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی ملی‌پوشان وزنه‌برداری در فینال لیگ بد کار کردند / افزایش رکورد هم داشتیم
 مربی تیم‌ملی وزنه‌برداری با بیان اینکه برخی ملی‌پوشان در فینال لیگ برتر کمی بد کار کردند، گفت: برخی نیز رکوردهایی در سطح دنیا زدند و افزایش رکورد داشتیم که امیدوارم این افزایش رکورد منجر به تکرار آن در رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.

علی جباری در ابتدا درباره اردوی تیم‌ملی در اهواز، اظهارکرد: ۴۰ روزی در این جا اردو داشتیم و اردو از نظر تمرین وزنه‌برداران و امکانات، خیلی خوب بود و کادرفنی و ورزشکاران نیز از اردو راضی بودند. نگرانی از بابت کرونا نداشتیم زیرا شرایط خوبی داشتیم و حتی سالن تمرین هم کاملا در اختیار تیم‌ملی بود.

وی با بیان اینکه عملکرد ملی‌پوشان در فینال لیگ نیز نسبتا خوب بود، افزود: برخی ملی‌پوشان رکوردهایی در سطح دنیا زدند و افزایش رکورد داشتیم که امیدوارم این افزایش رکورد همراه با تکرار آن در رقابت‌های قهرمانی آسیا شود. البته برخی ملی‌پوشان نیز کمی بد کار کردند. به هر حال باید تصمیم‌گیری کنیم و از ۱۲ وزنه‌بردار حاضر در اردو، اسم ۱۰ نفر را برای حضور در رقابت‌های آسیایی انتخاب کنیم. باید با آقای برخواه و کادر فنی و همچنین فدراسیون جلسه‌ای داشته باشیم و احتمال دارد یک نفر از ورزشکارانی که در فینال لیگ خوب کار کرد و مدنظر است، به تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی دعوت شود.

مربی تیم‌ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که با توجه به لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته‌های ژیمناستیک و بوکس، به گونه‌ای که دیگر شانس گرفتن سهمیه در این دو رشته از دست رفته است، نگران نیستید این اتفاق برای وزنه‌برداری هم رخ دهد؟ گفت: دو سهمیه ایران که توسط علی هاشمی و علی داوودی گرفته شده، در المپیک قطعی است اما سهراب مرادی و کیانوش رستمی هم باید برای کسب سهمیه در مسابقات گزینشی شرکت کنند. البته در نهایت از این چهار نفر دو نفر به المپیک اعزام خواهند شد.

وی درباره لغو مسابقات گزینشی کلمبیا نیز عنوان کرد: اگر این رقابت‌ها برگزار می‌شد، خیلی بهتر بود زیرا مرادی و رستمی در این مسابقات حضور پیدا می‌کردند و قطعا شرایط خیلی بهتری داشتیم. اکنون تمام هم و غم ما این است که در قهرمانی آسیایی ازبکستان که آخرین گزینشی است توسط این دو وزنه‌بردار به سهمیه برسیم. امیدوارم دیگر این مسابقات لغو نشود و کار خیلی سخت می‌شود.

جباری همچنین درباره کیانوش رستمی، گفت: او در فینال وزنه زد اما شرایط بدنی او نسبت به مرحله اول، کمی متفاوت و رکوردهایش پایین‌تر بود زیرا وزنش را کم کرده است و در مسابقات آسیایی می‌خواهد در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه بزند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار