تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۲۱۷۱۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علی داوودی: وزنه‌هایی که زدم در المپیک مدال دارد / نباید پا روی ترمز بگذارم
 قهرمان فوق سنگین مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری کشور درباره بالا بردن وزنه ۲۵۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب، گفت: فکر می‌کنم این وزنه‌هایی که من زدم، در المپیک دارای مدال باشد اما باید وزنه بیشتری بزنم و نباید پا روی ترمز بگذارم.

علی داوودی درباره قهرمانی در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم لیگ برتر همراه با تیم فولاد خوزستان، اظهارکرد: فینال مسابقات بود و توانستم رکوردهای خوبی به ثبت برسانم. با وزنه‌برداران خوبی به رقابت پرداختم و خدا را شکر شرایط به صورتی بود که مقام قهرمانی این دسته را کسب کردم.

وی درباره ثبت رکورد ۲۵۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب، گفت: ۲۵۰ کیلوگرم در فوق سنگین وزنه خوبی است و معمولا در مسابقات جهانی و المپیک با ثبت این وزنه می‌توان به کسب مدال امیدوار بود. در مسابقات قبلی هم به این وزنه حمله کرده بودم اما این بار توانستم موفق باشم.

وزنه‌بردار تیم فولاد خوزستان درباره سطح لیگ برتر نیز عنوان کرد: لیگ از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و حتی تا لحظه آخر مشخص نبود که چه تیمی عنوان دومی لیگ را به دست می‌آورد. شاهد حضور تیم‌های خیلی خوبی بودیم و رقابت نیز تنگاتنگ بود. به نظر من در دوران کرونا، برگزاری لیگ باعث شد که از نظر مالی و معیشتی به وزنه‌برداران کمک شود.

وی درباره برنامه‌اش تا المپیک و اینکه قصد ثبت رکورد خاصی را دارد یا خیر، گفت: فکر می‌کنم این وزنه‌هایی که من زدم، در المپیک دارای مدال باشد اما باید وزنه بیشتری بزنم و نباید پا روی ترمز بگذارم و باید پیش بروم. اگر وزنه‌های بیشتری بزنم می‌توانم به موفقیت نزدیک‌تر شوم. سن من پایین است و وزنه‌برداری هم قابل پیش‌بینی نیست اما تلاشم را می‌کنم که به رکوردهای بالاتری دست پیدا کنم.

داوودی درباره تیم‌داری فولاد در لیگ وزنه‌برداری کشور هم خاطر نشان کرد: از آقای آذری که امسال در وزنه‌برداری هم تیم داد، تشکر می‌کنم. قطعا حضور این تیم‌های بزرگ باعث می‌شود تنور رقابت‌ها داغ‌تر شود و قطعا فولاد سال‌های آینده با آمادگی بهتری شرکت می‌کند و فکر می‌کنم تا الان هم خیلی خوب کار کرده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار