تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۱۷۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۷ هزار تن برنج برای تنظیم بازار شب عید وارد شد
  مدیر غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: برای تنظیم بازار شب عید ۵۷ هزار تن برنج و ۷۰ هزار تن شکر خام وارد شده که با قیمت مصوب بین مردم توزیع می‌شود.

 امید جهان‌نژادیان اظهار داشت: عملیات حمل 57 هزار تن برنج وارداتی از بندر امام خمینی (ره) به نقاط مختلف کشور شروع شد.

وی افزود: این محموله برنج به سفارش شرکت بازرگانی دولتی ایران به تازگی توسط 2 فروند کشتی اقیانوس پیما به بندر امام خمینی (ره) انتقال یافته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: محموله برنج وارداتی به منظور تامین نیاز مردم در ایام پایانی سال و با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

جهان‌نژادیان با بیان اینکه برنج وارداتی در خوزستان با قیمت مصوب توزیع می‌شود افزود: هم اکنون برنج خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف کارگری و کارمندی استان با قیمت مصوب یک کیلوگرم 185 هزار ریال عرضه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با اشاره به اینکه واردات روغن خام نباتی و شکر زرد برای تامین نیاز داخلی طبق برنامه ادامه دارد افزود: 70 هزار تن شکر خام نیز برای تصفیه در حال حمل به کارخانه‌های قند کشور و شرکت توسعه نیشکر خوزستان است.

جهان‌نژادیان افزود: واردات کالاهای اساسی به کشور از طریق بندر امام خمینی (ره) طبق برنامه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 حدود 90درصد حجم کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز کشور از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شود و سالانه حدود 50 میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی در بندر امام خمینی (ره) واقع در جنوب استان خوزستان تخلیه و بارگیری می‌شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار