تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۱۷۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانوش رستمی قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم لیگ برتر وزنه‌برداری شد
 مسابقات فینال لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان و جوانان کشور در دسته ۹۶ کیلوگرم در اهواز برگزار شد و کیانوش رستمی عنوان نخست این وزن را به خود اختصاص داد.

  رقابت‌های فینال لیگ برتر وزنه برداری کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان روز پنجشنبه با حضور هفت تیم در رده سنی بزرگسالان و چهار تیم در رده سنی جوانان در اهواز دنبال شد.

در بخش بزرگسالان تیم های عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی، رعد پدافند، ملی حفاری، گهر زمین سیرجان، فولاد خوزستان و مناطق نفتخیز جنوب و در بخش جوانان تیم های مناطق نفتخیز جنوب، مس رفسنجان، عقاب نیروز هوایی و نیروی زمینی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کیانوش رستمی در فینال مسابقات در حرکت یکضرب وزنه ۱۶۷ کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت دوضرب ۲۰۳ کیلوگرم را به ثبت رساند و با مجموع ۳۷۰ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت. 

در این دسته رضا دهدار از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۶۶ یکضرب،  ۲۰۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۸ کیلوگرم دوم شد  و سپهر مردانی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۵۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۹۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۱ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۹۶ کیلوگرم جوانان سپهر مردانی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۵۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۹۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۱ کیلوگرم اول شد همچنین حسین بیرانوند از باشگاه مس رفسنجان با رکورد ۱۵۲ کیلوگرم یکضرب، ۱۸۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۰ کیلوگرم مقام دوم و محمدجواد حصایی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۴۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۷۴ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۱۵ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم بزرگسالان رسول معتمدی از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۷۵ کیلوگرم یکضرب، ۲۲۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۹۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کرد همچنین عارف خاکی از باشگاه پدافند با رکورد ۱۶۴ کیلوگرم یکضرب، ۲۱۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم مقام دوم و امیر حقوقی از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۶۵ کیلوگرم یکضرب، ۲۰۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۷۰ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم جوانان نیز حسن عمادی از باشگاه مس رفسنجان با رکورد ۱۴۶ کیلوگرم یکضرب،  ۱۶۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۱۴ کیلوگرم اول شد همچنین علیرضا جباری از باشگاه عقاب با رکورد  ۱۴۰ کلوگرم یکضرب،  ۱۶۴ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۰۴ کیلوگرم مقام دوم و آریا پایدار از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد  ۱۳۳ کیلوگرم یکضرب،  ۱۶۹ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۰۲ کیلوگرم سوم شد.

این رقابت ها از روز ۲۸ بهمن ماه در اهواز آغاز و تا  یکم اسفندماه ادامه دارند. نفرات برتر مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار