تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۱۷۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور نیافتن وزیر کشور در معارفه استاندار خوزستان توجیه‌پذیر نیست
 معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: برای جلسه معارفه استاندار جدید خوزستان، حضور وزیر کشور ضرورت داشت و عدم حضور وی خیلی توجیه‌پذیر نیست.

 علی حسین حسین زاده صبح امروز در مراسم معارفه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان و تودیع غلامرضا شریعتی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار خودرو به مرز چذابه تردد داشت که مردم شهرستان دشت آزادگان زائران را به خانه‌های خود دعوت و پس از پذیرایی صبح برای عزیمت به عراق بدرقه می‌کردند.

وی افزود: در زمان بحران‌ها به خصوص سیل نیز کل کشور برای این استان بسیج شد؛ چه ملت بزرگی داریم که با وقوع بحران‌ها برای همدیگر بسیج و با حفظ انسجام به کمک یکدیگر می آیند؛ مثلاً سد کرخه بیشترین میزان ذخیره‌ای که کانون به خود دیده چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب بود و اعلام شد اگر دریچه‌های سد باز نشود، سد می شکند.

معاون سیاسی استانداری خوزستان ادامه داد: در صورت باز شدن سد حمیدیه تا بستان در خطر آب‌گرفتگی و سیل بود و تصمیم‌گیری سخت بود؛ با اینکه ذخیره آب به بالای پنج میلیارد مترمکعب رسیده بود و استاندار خوزستان شرایط سختی برای تصمیم‌گیری داشت.

حسین زاده با تقدیر از زحمات استاندار قبلی، عنوان کرد: برای استاندار فعلی نیز آرزوی موفقیت دارم تا در این مدت باقیمانده دولت از آلام و دردهای مردم استان بکاهد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: برای این استان و این جلسه حضور وزیر کشور ضرورت داشت و عدم حضور وی خیلی توجیه‌پذیر نیست.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار