تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۱۷۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعهد منطقه آزاد اروند به تامین ۱۰ هزار تبلت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه استان خوزستان در تامین تبلت دانش آموزی در رتبه اول کشوری قرار دارد، گفت: امروز نشستی با مدیران منطقه آزاد اروند داشتیم و با تعهدی که دادند، ۱۰ هزار تبلت دیگر به مجموعه تبلت هایی که تاکنون به دانش آموزان اهدا شده، افزوده خواهد شد.

سید جواد حسینی امروز (۲۹ بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چندین پروژه ورزشی، یک مدرسه استثنایی و باشگاه پیشکسوتان استثنایی به بهره برداری رسید. همچنین یک گلخانه مدرسه ای کلنگ زنی شد. یک دیدار نیز با مدیران مدارس استثنایی خواهیم داشت و در نشستی که با معاونین و مدیرکل آموزش و پرورش خواهیم داشت، نیازهای استان در حوزه آموزش و پرورش استثنایی و تامین تجهیزات هوشمند آموزشی مانند تبلت و موبایل برای دانش آموزان نیازمند بررسی و به جمع بندی خواهیم رسید.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: امروز نشستی با مدیران منطقه آزاد اروند داشتیم و با تعهدی که دادند، ۱۰ هزار تبلت دیگر به مجموعه تبلت هایی که تاکنون به دانش آموزان اهدا شده، افزوده خواهد شد. استان خوزستان در تامین تبلت دانش آموزی در رتبه اول کشور قرار دارد.  

همچنین کوروش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: برخی از مناطق کم جمعیت بودند و دسترسی به گوشی و اینترنت نداشتند، اما در مناطقی مانند رامشیر سعی کردیم آموزش را به صورت ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) و از طریق شبکه شاد و سیما دنبال کنیم.

وی ادامه داد: بخشی دیگر از دانش آموزان پکیج های آموزشی دریافت می کنند؛ یک میلیون و ۷ هزار دانش آموز در استان خوزستان داریم که بخشی از آن ها در سامانه سناد یا شبکه شاد نیستند و این دلیلی بر این نیست که آموزش نمی بینند، بلکه به صورت حضوری یا از طریق دریافت پکیج های آموزشی تحصیل می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: با کمک خیرین، استانداری و وزیر آموزش و پرورش، در طرح جدید هدایت، کمک هایی برای تامین تبلت شده است و تعهداتی نیز داده اند که با عملی شدن آن ها، بخش عمده ای از نیاز ما در سطح استان رفع خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار