تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۲۱۶۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۳۶ مدرسه استثنایی در یکسال گذشته در کشور احداث شده است
 معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: ۱۳۶ مدرسه جدید استثنایی در کشور در یکسال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

 جواد حسینی روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه استثنایی ایثار ماهشهر بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲۱۰ مدرسه استثنایی در قالب طرح "از خشت تا بهشت" در سراسر کشور ساخته خواهد شد که مدرسه ایثار ماهشهر هشتاد و دومین فضای آموزشی ساخته شده در قالب این طرح است.

وی گفت: نیاز مدارس استثنایی در بخش، اعتبار، تجهیزات و فضا ۱۰ برابر حوزه مدارس عادی کشور است، بر این اساس دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش استثنایی دارد.

پیش دبستانی و دبستان چهار کلاسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی شهرستان ماهشهر درجنوب خوزستان با ۱۸ میلیارد ریال در مساحت یکهزار مترمربع بهره‌برداری شد.

همچنین با حضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مجموعه چمن مصنوعی دانش آموزان استثنایی آموزشگاه بینش شهرستان رامشیر با ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در مساحت ۵۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در سفری ۲ روزه به خوزستان بهره‌برداری از چند طرح آموزشی و ورزشی و حضور در چند نشست را با مسوولان استانی در برنامه خود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار