تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۲۱۶۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس فدراسیون تکواندو:
خوزستان مستحق داشتن خانه تکواندو است
 رییس فدراسیون تکواندو گفت:ورزشکاران خوزستانی مستحق یک خانه تکواندو هستند که امیدواریم با نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان، هر چه زودتر این مکان احداث شود و در این راستا هر کاری که در توان ما باشد انجام می‌دهیم.

 محمدرضا فولادگر روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخاب رییس هیات تکواندو خوزستان در اهواز بیان کرد:دلسوزان تکواندوی خوزستان سرمایه‌های این رشته در کشور هستند و با توجه به شناختی که از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان دارم فکر می‌کنم فرصتی مناسبی برای هیات‌های ورزشی استان باشد که در این دوران به توسعه رشته‌های ورزشی بپردازند.

وی افزود: ارتباط خوب بین اداره‌ کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی در کمتر استانی در کشور مثل خوزستان برقرار است. امیدوارم مشکلات سخت افزاری تکواندوی این استان برطرف شده و شاهد حضور پر رنگ تکواندوکاران خوزستان در تیم‌های ملی باشیم.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه در خوزستان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که باید به نحو خوبی از آن بهره برد گفت: خوزستان ظرفیت آن را دارد که در حوزه تکواندو ستاره های ارزشمندی را به ورزش کشور تحویل دهد و این انگیزه در بین نوجوانان و جوانان خوزستانی همواره وجود داشته است.

وی ادامه داد: همه این اتفاقات خوب وقتی محقق می شود که یک همدلی و اتحاد در هیات استان ایجاد شود. بودجه، تنها یکی از فاکتورهای موفقیت است و اگر بقیه شرایط مهیا نباشد هیچ اتفاقی در آن رشته ورزشی رخ نمی دهد. اعتقاد داریم مجمع هیات استان نباید هر چهار سال یکبار نشست برگزار کند و باید در کنار رییس هیات به مشکلات تکواندو استان رسیدگی کنند.

پولادگر با بیان اینکه همه چیز مهیا است تا یک اتفاق بزرگ در تکواندو خوزستان رخ دهد گفت: خوزستان از استان‌های قهرمان خیز است و همواره در ورزش کشور نقش پررنگی داشته است. در تاریخچه تکواندو استان، ستارگان بسیاری وجود دارد که بسیار موفق بودند لذا انتظار داریم با بهره گیری از شرایط موجود، برنامه‌های خوبی در این استان انجام شود.

وی نسبت به حضور نداشتن تمامی نامزدها در مجمع انتخاب رییس هیات خوزستان واکنش نشان داد و افزود: حضور نداشتن ۱۰ نفر از نامزدها در مجمع انتخابی، یک اتفاق نادر در کشور است و من فکر می‌کردم شاهد برگزاری یک مجمع بهتری باشیم. این افراد معتقدند که نباید در دوران کرونا مجمع انتخاب رییس هیات را برگزار می‌کردیم و به همین دلیل در مجمع حاضر نشدند در حالی که در یک سال اخیر ۱۱ مجمع انتخابی در کشور داشتیم و حتی چندین مجمع سالیانه نیز برگزار کردیم.

رییس فدراسیون تکواندو گفت: اگر در بین دلسوزان تکواندو خوزستان همدلی و رفاقت وجود داشته باشد هیچ وقت کسی به خود اجازه نمی دهد به این رشته لطمه وارد کند. امیدواریم در هیات جدید شاهد اتحاد، یکدلی و اتفاقات خوبی برای تکواندو استان باشیم.

وی بیان کرد: روزهای درخشان و چشمگیر برای تکواندوی خوزستان در راه است و در همین مجمع از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قول می‌گیریم که سال آینده جشن افتتاح خانه تکواندو استان را برگزار کنیم.

مجمع انتخاب رییس هیات تکواندو خوزستان روز چهارشنبه برگزار شد که عباس پورسلان با ۱۹ رای هدایت این هیات را برای چهار سال برعهده گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار