تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۱۶۹۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش برای گسترش فرهنگ مشارکت در مدرسه‌سازی
  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه به طور جدی در حال تلاش برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت در مدرسه‌سازی در سطح استان هستیم، گفت: اکنون در طرح مدرسه‌سازی "آجر به آجر" با شرکت بیش از ۸۶ هزار شرکت‌کننده، استان خوزستان رتبه اول را در اختیار دارد.

کوروش مودت امروز (۲۹ بهمن) در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی در آبادان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پویش آجر به آجر که از بسته های تحولی در زیر نظام تحول بنیادین است، استان خوزستان در سطح کشور تاکنون رتبه اول را به دست آورده است. خیرین، والدین، فرهنگیان، مجمع خیرین و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. اکنون در طرح پویش آجر به آجر با شرکت بیش از ۸۶ هزار شرکت‌کننده، رتبه اول را در اختیار داریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پویش آجر به آجر جزو مواردی است که باید همه ما آن را دنبال کنیم و از زیرنظام‌های سند تحول بنیادین که اصلی‌ترین سند توسعه آموزش و پرورش است، می‌باشد و هدف این است که از کمک های خُرد مردم، خیرین و اولیا، پروژه های بزرگ را آغاز کنیم و بیشتر با هدف ایجاد انگیزه برای مشارکت مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه به طور جدی در حال تلاش برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت در سطح استان هستیم، تصریح کرد: ما در کشور دو مرکز توان بخشی داریم و سومی را نیز امیدواریم در استان احداث کنیم تا بخش عمده ای از مشکلات دانش آموزان استثنایی آبادان و خرمشهر مرتفع شود. قول راه اندازی این مرکز را از معاون وزیر آموزش و پرورش گرفته ایم.

به گزارش ایسنا، امروز (۲۹ بهمن) با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس استثنایی کشور، زمین فضای سبز ۱۶۰۰ متری مدرسه شمیم آفتاب در شهرستان آبادان افتتاح شد. همچنین در ادامه سفر معاون وزیر قرار است چند پروژه آموزشی دیگر در آبادان، ماهشهر و رامشیر به بهره برداری برسد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار