تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۱۶۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کوتوله‌های فوتبال، اخلاق را باختند!
  مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اشاره به اتفاقات دیدار این تیم و قشقایی شیراز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، گفت: نتیجه بازی با قشقایی را باختیم اما اخلاق را خیر؛ اخلاق را کوتوله‌های فوتبال و آن‌هایی که به فوتبال چسبیده‌اند، باختند.

منصور ربیعه  در خصوص اتفاقات دیدار این تیم با قشقایی شیراز که همراه با درگیری و جنجال بود، اظهار کرد: نتیجه بازی با قشقایی شیراز را باختیم اما اخلاق را خیر؛ اخلاق را کوتوله‌های فوتبال و آن‌هایی که به فوتبال چسبیده‌اند و کارنامه‌هایشان برای تمام فوتبالی‌ها روشن است، باختند. آن‌ها دست به هر کاری می‌زنند تا در فوتبال برنده باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه درهای فوتبال امروز کشور ما را کوتاه ساخته‌اند تا کوتوله‌ها راحت بتوانند رفت و آمد کنند و افراد بزرگ فوتبال چون سر خم نمی‌کنند، نمی‌توانند وارد این فوتبال شوند و به همین دلیل این افراد و کاربلدها خانه‌نشنین شده‌اند و همین باعث شده است که فوتبال مملکت ما به دست افراد کوتوله بچرخد. این کوتوله‌ها در حال جولان در فوتبال ایران هستند. کوتوله‌هایی که از نظر فرهنگ و اخلاق دارای هیچکدام از خصلت‌های اخلاقی نیستند.

مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ادامه خطاب به هیات فوتبال فارس، گفت: هیات فارس بخشنامه مربوط به مسابقات را اجرا نکرد و در این بازی دچار تخلف شد. هیات فوتبال می‌دانست که طبق قانون تنها شش تماشاگر حق ورود به ورزشگاه را دارد اما چطور می‌شود که ۱۰۰ تماشاگر شیرازی پشت نیمکت ما قرار می‌گیرد و باعث برهم زدن آرامش تیم ما می‌شود؟ کدام قانون به هیات فوتبال فارس اجازه می‌دهد که سیستم‌های صوتی را کنار نیمکت تیم ما قرار دهد و با پخش موزیک در حین بازی، آرامش تیم ما را برهم بزند؟ بله، در حین بازی می‌توانند موزیک پخش کنند اما نه این که سیستم‌های صوتی‌شان کنار نیمکت تیم ما باشد.

وی افزود: بعد هم می‌گویند استقلال ملاثانی برق ورزشگاه شیراز را قطع کرده است. مگر فیوز ورزشگاه دست تیم ما بود که برق را قطع کنیم؟ همچنین هیات فوتبال فارس عنوان کرده که بازیکن استقلال ملاثانی بین دو نیمه درب رختکن را شکسته است، در حالی که بازیکنی که آن ها می‌گویند این کار را کرده است، دقیقه ۹۰ از زمین بازی اخراج شده است و چطور می‌شود که بین دو نیمه درب رختکن را شکسته باشد، در حالی که این درب، در درگیری‌ای که ایجاد شد و تماشاگران قشقایی وارد راهرو رختکن شدند، شکسته شد.

ربیعه عنوان کرد: حتی زمانی که ما می‌خواستیم، تعویض کنیم نیز تماشاگران حریف با ما درگیر شدند و به بازیکن ما ناسزا می‌گفتند و کلا تمرکز را از بازیکن و تیم ما گرفتند و من هم در همین مورد به آقای ابراهیمی ناظر بازی یادآور شدم که طبق قانون تنها شش تماشاگر حریف می‌تواند در ورزشگاه حضور داشته باشد و او هم به من گفت این موضوع به شما هیچ ارتباطی ندارد. من نیز به آقای ابراهیمی گفتم فعلا برگه و خودکار دست شما است و شما گزارش بازی را می‌نویسید و هرچه دوست دارید می‌نویسید و برگه و خودکار دست من نیست ولی اشکال ندارد و همین که خدا می‌بیند، برای من کافی است. ضمنا تمام فیلم‌های این درگیری موجود است و نشان می‌دهد که مقصر این جریانات و درگیری‌ها چه کسانی هستند.

وی گفت: از آقای محمودزاده مسئول کمیته مسابقات و ناظر بازی سؤال دارم که دلیل وقفه ۲۰ دقیقه‌ای در شروع نیمه دوم برای چه بود؟ آن ها وقتی دیدند تنها چهار مامور نیروی انتظامی در ورزشگاه وجود دارد، درخواست افزایش تعداد ماموران نیروی انتظامی را داشتند و سوال این است که چرا از همان ابتدا این فکر را نکردند، در حالی که می‌دانستند این بازی همراه با تنش خواهد بود و چرا از قبل، برای این دیدار تمهیدات اندیشیده نشد؟ در صورتی که طبق بخشنامه فدراسیون، تعداد مامورانی که باید برای هر بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند، مشخص است. من مسبب تمام این جریانات، درگیری‌ها و ضرب و شتم بازیکنان را فدراسیون و آقای ابراهیمی ناظر این دیدار می‌دانم و تخلفات هیات فوتبال فارس و نیمکت تیم قشقایی کاملا مشهود است. از آقای محمودزاده سوال دارم که چرا باید افرادی به عنوان ناظر انتخاب شوند که توانایی اجرای قانون فدراسیون را ندارند؟ از آقای محمودزاده انتظار دارم از افرادی توانمند که توانایی اجرای قوانین و نظارت درست بر مسابقات را دارند، استفاده شود تا تیم‌های شهرستانی این گونه متضرر نشوند.

مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه گرفتن در فوتبال با ایجاد چنین حواشی و درگیری ارزش دارد؟ عنوان کرد: به هرحال تیم حریف وضعیت خوبی در جدول نداشت و در ایجاد چنین درگیری‌هایی سابقه دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار