تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۲۱۶۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۱ حکم دقیقه ۹۰ استاندار خوزستان لغو می‌شود/ روابط عمومی استانداری: احکام لغو شدنی نیست
 رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: استاندار جدید خوزستان مخالف احکام روز آخری شریعتی است و این احکام لغو می‌شوند.

سید کریم حسینی اظهار داشت: نمایندگان براساس رسالت خود از هر اقدام برای توسعه و پیشرفت خوزستان حمایت و با استاندار جدید همراهی می‌کنند.

وی افزود: استاندار جدید شناخت نسبی خوبی از خوزستان دارد و در راستای جذب اعتبار و پیشرفت و توسعه استان به تازگی دیدارهایی با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته است.

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: استاندار جدید شناخت نسبی خوبی از خوزستان دارد و در راستای جذب اعتبار و پیشرفت و توسعه استان به تازگی دیدارهایی با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته است.

حسینی اظهار داشت: استاندار جدید خوزستان دنبال نگاه عدالت محور به تمامی شهرها، قومیت‌ها و طیف های سیاسی استان تاکید داشته و مخالفت خود رابا انتصابات دقیقه 90 آقای شریعتی اعلام کرده و قول دادند که این احکام را ملغی کند.


این مخالفت با احکام روز پایانی شریعتی بالا گرفته و استاندار قول لغو آنها را داده است که روابط استانداری خوزستان طی بیانیه ی به مخالفت با این مسئله پرداخته است.

در این بیانیه روابط عمومی استانداری خوزستان آمده است: هیچ انتصابی در روزهای اخیر شتابزده و یا خارج از قانون و عرف اداری نبوده است. تغییرات به وجود آمده به اقتضای شرایط عدم تصدی برخی پست‌های اداری یا جابجایی‌هایی به شرح زیر صورت گرفته است:

1- بخشدار مرکزی شهرستان کارون 10 روز پیش به عنوان فرماندار جدید شهرستان رامهرمز منصوب شد که بلافاصله برای تصدی این پست خالی، بخشدار سلطان آباد جایگزین وی شد و فرد دیگری برای تصدی بخشداری سلطان آباد معرفی گردید.

2- پس از قطعی شدن پست مدیر کلی آقای یعقوب شلیش‌پور در اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان پست معاونت این اداره کل که قبلا در اختیاری وی بود در تاریخ 24 بهمن ماه به اقای حسین کیانی واگذار گردید.

3-مدیر کل اداری و مالی استانداری خوزستان چندین بار از مقام خود استعفا داده بود که به پیشنهاد معاون منابع انسانی استانداری اقای آرش قنبری که سابقا فرماندار رامهرمز بوده و از بدنه اداره کل اداری و مالی استانداری بوده‌اند که مورد حمایت و موجب رضایتمندی پرسنل بودند، در این پست منصوب شده است.

بنابراین هیچگونه حکم شتابزده‌ای توسط استانداری خوزستان صادر نشده است و مجرای طبیعی امور طی شده و تقارن آن با ایام پایانی کار استاندار موجب ایجاد سوءتفاهم و ابزار نگرانی برخی از عزیزان شده است.

مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
بعضی ها تو هر مساله ای همش دنبال مسائل قومیتی میگردن
:
:
:
آخرین اخبار