تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۱۶۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان تامین اجتماعی اهواز برای بستری بیماران کرونا تجهیز شد
 رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) تامین اجتماعی اهواز با اشاره به متوقف شدن روند پذیرش بیماران عادی تامین اجتماعی دراین مرکز درمانی گفت:همه بخش‌های این بیمارستان برای پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا تجهیز و آماده سازی شده اند.

دکتر محمد آرزومند با بیان اینکه از پنج روز پیش ۱۰شهر خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند افزود: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز این بیمارستان ۲۵۶تختخوابی به طور کامل در خدمت به بیماران مبتلا به ویروی کرونا قرار گرفته است.
وی گفت: برای خدمت رسانی بهتر به بیماران کرونایی،  پذیرش سایر بیماران زیر پوشش تامین اجتماعی در این بیمارستان متوقف شده است.
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) تامین اجتماعی اهواز در ادامه با اشاره به اینکه از ۱۰ روز پیش برای پذیرش بیماران کرونایی ، بخش عادی با ۲۲ تخت و بخش ویژه با ۶ تخت تجهیز شده است افزود: با توجه به سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا ، همه امکانات این بیمارستان برای درمان بیماران  کرونایی اختصاص یافته است.
دکتر آرزمند افزود: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی اهواز در حال کامل شدن است ، درعین حال این بیمارستان با رعایت استانداردهای بهداشتی همچنان به خدمت رسانی به بیماران کرونایی ادامه می دهد.
بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین(ع) اهواز بزرگترین مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور است.
این بیمارستان همزمان با شیوع ویروش کرونا چند بار وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی استان شد ولی با فروکش کردن شدت شیوع این بیماری و تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا ، از چرخه پذیرش بیماران کرونایی خارج شده بود.
بر اساس آمار حدود یک هزار بیمار کرونایی در یک سال اخیر در بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین(ع) تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.
 

شهرهای اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک در وضعیت قرمز قرار دارند که وضعیت شادگان و رامهرمز نسبت به بقیه مناطق استان حادتر و شدیدتر است.
پیش‌تر به مدت محدودی استان خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت که این وضعیت شکننده چندان دوام نیاورد و مردم با ساده انگاری و عادی پنداری بیماری کرونا ، شیوع این ویروس مرگبار شدت گرفت.
بیمارستان های گلستان ، رازی و سینای اهواز برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار