تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۱۶۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور یک نماینده از خوزستان در لیگ برتر بوکس کشور
 رییس هیات بوکس خوزستان گفت: یک نماینده از خوزستان در فصل جدید رقابت های لیگ برتر بوکس کشور شرکت می کند.

حمید زنگنه منش  اظهار داشت: این مسابقات چهارم اسفندماه سال جاری برگزار می شود که تیم هیات بوکس خوزستان به عنوان نماینده استان در این پیکارها حضور خواهد داشت. تلاش می کنیم از بهترین نفرات استان استفاده کنیم و با یک تیم قوی در مسابقات حاضر شویم.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر در ۲ گروه پنج تیمی برگزار می شود افزود: تیم هیات استان با تیم های صبا نور کردستان، پلیمر خلیج فارس، پیشتازان اکو خراسان رضوی و  واریان جهرم فارس هم‌گروه است که برای صعود به مرحله بعد کار سختی در پیش داریم.

رییس هیات بوکس خوزستان گفت: از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود کرده و به صورت ضربدری با یکدیگر بازی می کنند تا تیم های حاضر در رده بندی و فینال مشخص شوند.

وی ادامه داد: در گروه ما تیم های قدرتمندی حضور داشته که سرمایه گذاری بسیار خوبی انجام دادند اما با این وجود ما هم نفرات بسیار خوبی داریم و سعی می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

زنگنه منش افزود: وضعیت بوکس استان به خوبی پیش می رفت اما بیماری کرونا منجر به تعطیلی باشگاه های ما شد و نتوانستیم بسیاری از مسابقاتمان را اجرایی کنیم لذا سعی کردیم در این مدت برنامه های آموزشی خود را از طریق فضای مجازی دنبال کنیم.

وی گفت: طبق آمار ثبت شده تا اوایل سال جاری،  تعداد سه هزار و ۳۸۰ ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت می کنند که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است اگرچه کرونا ضربه سنگینی به ما و دیگر ورزش های استان وارد کرد.

به گزارش ایرنا رقابت‌های لیگ برتر بوکس ایران پس از یازده سال وقفه، برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار