تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۱۶۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اگر در اردوی تهران بودیم بهتر عمل می‌کردیم / مرادی برای گهر سیرجان وزنه می‌زند
  سرپرست تیم‌ملی وزنه‌برداری با بیان این که جواب تست تیم ملی وزنه برداری تا ظهر امروز مشخص می شود، گفت: نحوه اردوی اهواز خوب بود و تا آن جا که می توانستیم پروتکل ها رعایت شد اما اگر اردو در تهران بود، بیشتر و بهتر می توانستیم عمل کنیم.

علی شاکری  با اشاره به پایان یافتن اردوی تیم ملی وزنه برداری در اهواز اظهارکرد: شب گذشته آخرین تمرین تیم برگزار شد و اردو و شرایط آن نیز خوب بود و وزنه برداران رضایت داشتند. ضمن این که رکورد ملی پوشان مطلوب بود. نفراتی که در اردو بودند در مرحله پایانی لیگ برتر که از فردا در اهواز آغاز می شود، وزنه خواهند زد و شرایط آن ها و رکوردهایشان با قرار گرفتن در شرایط مسابقه مشخص خواهد شد. همچنین اردوی بعدی تیم ملی از ۱۵ اسفندماه در تهران آغاز می شود.

وی با بیان این که سهراب مرادی نیز در هفته پایانی لیگ برتر برای تیم گهر رفسنجان به روی تخته خواهد رفت، گفت: سیدایوب موسوی هم به خاطر مصدومیتش نیاز به انجام فیزیوتراپی داشت و چون تیم در قرنطینه بود و نمی شد موسوی با رفت و آمد برای فیزیوتراپی از پروتکل ها خارج شود، مربی به او اجازه داد که از اردو برای درمان خارج شود. البته گویا او درمان شده است و در مرحله پایانی لیگ وزنه خواهد زد.

سرپرست تیم‌ملی وزنه‌برداری درباره مثبت شدن تست کرونای برخواه سرمربی تیم ملی نیز عنوان کرد: هنوز به صورت رسمی در این زمینه نامه ای به ما داده نشده است و حرفی به ما نزده اند. همچنین با مثبت شدن تست، نمی توان کسی را مقصر دانست. این بیماری مختص خوزستان نیست و در کل دنیا فراگیر است. من روز گذشته نیز آقای برخواه را دیدم و حالش خوب بود و مشکلی هم نداشت. برخواه حدود ۴۵ روز است که از خانواده اش دور است و نباید کاری کرد که خانواده اش نگران شوند.

وی افزود: در اردوی اهواز سه بار تست کرونا گرفته شد و قرار است جواب آخرین تست کرونای اعضای تیم نیز تا ظهر امروز (دوشنبه) توسط کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری مشخص شود. این حساسیت و تعداد تست برای این است که کسی از اعضای تیم ناقل نباشد زیرا کرونا همچنان ناشناخته است. ما اردوها را در شرایط قرنطینه ای برگزار می کنیم تا برای وزنه برداران اتفاقی رخ ندهد اما در نهایت مشخص نمی شود که یک فرد به چه صورت به کرونا مبتلا می شود و این هم به خاطر ناشناخته بودن این ویروس است.

شاکری تاکید کرد: اکنون در شرایط حساسی هستیم و نباید به تیم ملی آسیب وارد شود. هنوز تکلیف سهمیه‌های‌مان در المپیک مشخص نیست و همه باید کمک کنیم که ورزش مملکت مان آسیب نبیند و سهمیه های المپیک را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که از شرایط اردو راضی بودید؟ گفت: نحوه اردو خوب بود و تا آن جا که می توانستیم پروتکل ها رعایت شد اما اگر اردو در تهران بود، بیشتر و بهتر می توانستیم عمل کنیم. البته اهواز در شرایط خوبی اردو را برگزار کرد و مسئولان هتل بسیار کمک کردند و حتی برای بحث سرو غذا یک جای مخصوص برای تیم در نظر گرفته شده بود و نفری هم که غذا را در اختیار تیم قرار می داد، یک فرد ثابت بود. همه کاری برای سلامت تیم انجام شد اما چون بیماری ناشناخته است گاهی مشکلاتی هم پیش می آید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار