تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۱۶۶۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شریعتی با مردم خوزستان خدا حافظی کرد
  غلامرضا شریعتی استاندار پیشین خوزستان و رئیس جدید سازمان ملی استاندارد ایران در آخرین روز حضور خود در استانداری در پیامی ویدیویی با مردم این استان خداحافظی کرد.

 شریعتی  یکشنبه شب  در این برنامه تصویری با قدردانی از صبوری‌ مردم در ساماندهی امور و جبران کاستی‌ها از امان خداحافظی کرد.
 وی با اشاره به ظرفیت‌ها، مشکلات، چالش‌ها و ابعاد مختلف استان خوزستان در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و دیگر حوزه ها تصریح کرد: یکی از بزرگترین الطاف خداوند به بنده این بوده‌است که در این برهه توفیق خدمت‌گزاری به همه استانی‌های صبور و شریف را به مدت چهار سال و هشت ماه داشته‌ام.

شریعتی گفت: اما همه به خوبی میدانید این استان وارث چه مشکلات و مسائل مزمن، تاریخی و حل نشده‌ای بوده است و علاوه بر همه این مشکلات تاریخی ما در این ایام شاهد ریزگردها، قطعی برق، سیل و خشکسالی شدید بودیم و شاهد بزرگترین پاندومی یکصد سال اخیر در حوزه بیماری ناشی از ویروس کرونا و در کنار آن شاهد ظالمانه‌ترین و ناجوانمردانه‌ ترین تحریم‌ها علیه ایران عزیز بودیم.

استاندار پیشین خوزستان تاکید کرد: بیشتر تاثیرات اقتصادی این تحریم‌ها بر استان ما تحمیل شده و به علت تحریم کالای اصلی و دُر اصلی این کشور بنام نفت که خاستگاه ‌آن خوزستان عزیز است فشارهای بیشتری بر مردم وارد شد. 

در ادامه این پیام افزود: تلاش کردم استاندار پشت میز نشین نباشم، هم استاندار باشم هم مردمدار، نگذارم مردم فاصله‌ای بین خود و مدیر ارشد اجرایی استان احساس کنند و تلاش کردم نقطه‌ای در استان نباشد که از معرض دید و بازدید و بررسی مشکلات آن توسط استاندار پنهان باشد.

وی اضافه کرد:  تلاش کردم با تکیه بر خرد جمعی و با استفاده از همه نیروهای استانی فارغ از جناح‌ بندی‌های رایج و قومیت و جنسیت ” همه با هم ” به سمت پیشرفت و آبادانی استان پیش برویم و ما با هم موفقیت‌هایی مهم و دستاوردهای بزرگی در این مدت و به رغم این مشکلات بدست آوردیم و توانستیم برای استان و هم‌استانی‌های عزیز به ارمغان بیاوریم.

وی در پایان این پیام خطاب به مردم خوزستان اعلام کرد: امروز من باید در پیشگاه شما از همه ضعف‌ها، قصورها و تقصیرها عذرخواهی و طلب حلالیت کنم، از همه شما می‌خواهم هر کوتاهی و ضعفی بوده است به بزرگی روح بلندتان بر این فرزند کوچکتان ببخشید هر جا باشم و در هر مسئولیتی خود را فرزند خوزستان می‌دانم و قلبم برای خوزستان عزیز این قلب تپنده ایران عزیز می‌تپد.

  رئیس‌جمهور در حکمی غلامرضا شریعتی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرد.

غلامرضا شریعتی از اوایل سال ۹۵ پس از عبدالحسن مقتدایی عهده داره سمت استانداری خوزستان شد و برای مدت چهار سال  و هشت ماه در این سمت مشغول به کار شد.

همچنین بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، در جلسه صبح امروز هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری، هیات وزیران به اتفاق آرا، آقای قاسم سلیمانی دشتکی را به عنوان استاندار خوزستان منصوب کرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Mustafa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
عزیزم برو که دیگه بر نگردی...با آرزوی چند تریلی
هم وطن
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
استاندار بره که برنگرده,فکرکرده تسبیح دست گرفتن هنره،نه خیرآقا مردان خدا ادعایی ندارند
چوپ خدا بی صدا است آقای شریعتی.حالا برو تهران نشین شو.کیف دنیا رو بکن،ولی بدون حساب و کتابی هست .من دلم رو خنک کردم حالا شما میخواهید نظر من رو منعکس کنی یا نکنید.
:
:
:
آخرین اخبار