تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۲۱۶۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد سرمربی تیم فوتبال گل ریحان از وضعیت زمین اهواز
  سرمربی تیم فوتبال گل ریحان با انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز، گفت: شرایط زمین خوب نبود و دو بازیکنم به خاطر این زمین، دچار آسیب شدند.

اصغر مازیار پس از شکست تیمش در هفته چهاردهم لیگ یک مقابل استقلال خوزستان، اظهارکرد: نتیجه را واگذار کردیم و علی رغم این که در خیلی از زمان های بازی، مالکیت توپ با ما بود از فرصت ها بهره نبردیم ولی حریف از حداقل فرصت هایش استفاده کرد که به آن ها این برد را تبریک می گویم.

  وی عنوان کرد: بازی خوب و بدون حاشیه بود و همین که در فوتبال کشور از حاشیه ها دور شویم و به اصل فوتبال برسیم، خیلی خوب است و از این بابت به دو تیم تبریک می گویم.

سرمربی تیم گل ریحان البرز گفت: ای کاش بازیکنانم آن اشتباهات را انجام نمی دادند. دو گل اول را روی دو اشتباه دریافت کردیم، در حالی که در نیمه اول، بازی در اختیار ما بود. در دریافت گل سوم نیز خستگی بازیکنانم بی تاثیر نبود و فکر می کنم بازیکنانم باید این شکست را فراموش کنند و نگاه شان رو به جلو باشد تا امتیازات لازم را جمع کنیم.

وی در پایان نیز با انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز، عنوان کرد: شرایط زمین خوب نبود و کاش از شرایط بهتری برای برگزاری بازی های لیگ یک استفاده شود. از زمین تختی اهواز مدت ها بود که استفاده نمی شد و نمی دانم چرا تصمیم به برگزاری بازی در در این زمین گرفتند. دو بازیکنم به خاطر این زمین، دچار آسیب شدند. انتظار دارم برای سایر تیم ها که به اهواز می آیند، شرایط بهتر باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار