تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۱۶۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم استقلال خوزستان برابر حریفش به برتری رسید
 تیم استقلال خوزستان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر میهمان خود گل ریحان البرز به برتری رسید.

 تیم‌های استقلال خوزستان و گل ریحان البرز عصر روز یکشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. 

در دقیقه ۱۲ و ۱۴ بازی محمد معاوی و رامین داوودی از اشتباه بازیکنان حریف استفاده کرده و ۲ بار دروازه تیم گل ریحان را باز کردند.

در ادامه بازیکنان استقلال خوزستان چندین موقعیت گلزنی به دست آوردند تا اینکه در دقیقه ۹۴ محمد بارانی برای سومین بار دروازه گل ریحان را باز کرد.

در این دیدار حسن پور حمیدی، بهروز افشار، جلال عبدی، علیرضا دغاقله، علی هلیچی، علی بدوی، مسعود اسدی، میلاد صفائی، رامین داودی، محمد معاوی و فرشاد جانفزا ترکیب تیم استقلال خوزستان را تشکیل دادند.

همچنین علی شاهد،ادریس کوچکی، رضا قلی زاده، حسین خیری، معین قربانی، سیدعماد قاسمی، امیررضا میرزائی، محمود زارع، وحید جمالی، سبحان صفری زاده و بابک لطیفی براز گل ریحان البرز به میدان رفتند.

پیش از آغاز بازی ناظر فدراسیون، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام داد. این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز از کیفیت نامناسبی برخوردار بود که نارضایتی کادر فنی ۲ تیم را به همراه داشت. در حالی که قرار بود نیمکت نشینان ۲ تیم از ماسک استفاده کنند این موضوع کمتر مشاهده شد.

آبی‌های خوزستان با این برد ۲۳ امتیازی شدند و در رده ششم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفتند. تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال، پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، دومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از بازی گفت: از بابت نتایج ضعیفی که در پنج هفته کسب کردیم از مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم و از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت از ما حمایت کردند.

امیر خلیفه اصل افزود: بازی سختی بود، تیم گل ریحان هفته پیش تیم خوب هوادار را شکست داده بود و امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت. بازیکنان ما هم قسم شده بودند که سه امتیاز این بازی را کسب کنند. خوشبختانه در ابتدای بازی توانستیم به گل برسیم اگرچه در ادامه موقعیت‌های بسیاری خراب کردیم و از این بابت ناراحت هستم.

وی گفت: در لیگ امسال امتیاز تیم‌ها به هم فشرده است و ما تنها ۲ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم لذا امیدوارم تیم مان را قوی تر کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم. در نیم فصل باید تقویت شویم تا بتوانیم با دیگر تیم‌ها به رقابت بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز نیز گفت:  با وجود اینکه در خیلی از زمان‌های بازی با استقلال خوزستان، مالکیت توپ در اختیار ما بود اما نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و به گل برسیم.

اصغر مازیار افزود: هر ۲ تیم بازی بی‌حاشیه ای انجام دادند که در لیگ یک اینگونه بازی ها کمتر اتفاق می‌افتد. هر ۲ گلی که در نیمه اول دریافت کردیم روی اشتباه بازیکنان ما بود و در ادامه شیرازه کار را از دست دادیم.

وی گفت: زمین بازی از شرایط خوبی برخوردار نبود و منجر به مصدومیت ۲ بازیکن ما شد لذا انتظار داریم مسابقات لیگ یک که پشتوانه لیگ برتر است در زمین‌های بهتری برگزار شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار