تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۱۶۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی فولاد: تمام تیم‌ها در اهواز بازی پرفشار و بسته ارایه می‌دهند
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم‌هایی که در اهواز مقابل ما بازی می‌کنند یک بازی پرفشار و بسته انجام می‌دهند و نتایجی که آنها پس از بازی با ما می‌گیرند گویای همه چیز است.

 جواد نکونام شامگاه شنبه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل شهر خودرو در اهواز بیان کرد: این برد را به هواداران‌ فولاد تبریک می‌گویم. ما بازی را خوب شروع کرد و توانستیم ۲ گل بزنیم، همچنین ۲ موقعیت دیگر هم داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: شهر خودرو فوتبال خوبی بازی می‌کند. این تیم اگرچه مالکیت توپ را داشت، اما در نیمه اول موقعیتی به این تیم ندادیم. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم، اما متاسفانه یک موقعیت بادآورده به شهر خودرو رسید و توپ را به تیر دروازه ما زدند. به جز این موقعیت‌ فشاری روی تیم ما نبود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: شهرخودرو خوب پاسکاری می‌کند و تیم باکیفیتی است، اما مالکیت توپ مهم نیست بلکه در فوتبال نتیجه و با برنامه بازی کردن، مهم است که تیم ما امروز این کار را به خوبی انجام داد. جای هواداران در استادیوم خالی است. امیدوارم هواداران کنارمان باشند و پس از بازی‌هایی که تیم زحمت می‌کشد و فوق‌العاده بازی می‌کنیم، جشن بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش به هماهنگی لازم رسیده است، بیان کرد: وقتی تغییر و تحول در تیم اتفاق می‌افتد،‌ برای هماهنگی به زمان نیاز است. ما پارسال هم وقتی شروع کردیم ناهماهنگ بودیم، اما توانستیم در اواخر نیم‌فصل اول بهتر شویم و در نیم‌فصل دوم شرایط‌ خود را خوب کنیم. امسال هم با توجه به اینکه تغییر و تحول داشتیم و ۹ بازیکن جدید به تیم اضافه شد طبیعی است ناهماهنگی افزایش پیدا می‌کند. 

نکونام با بیان اینکه شرایط تیم فولاد خوب است گفت: در مواردی ایراد داریم که باید برطرف کنیم. ما امروز هفت بازیکن‌ خود را در اختیار نداشتیم، اما من هیچ وقت در مربیگری‌ام در مورد این موضوعات صحبت نمی‌کنم، چون ۳۰ بازیکن دارم و هر بازیکنی که بازی می‌کند باید بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی افزود: با نتیجه امروز تیم‌ ما از لحاظ گل زده سوم، و از لحاظ گل خورده تیم دوم لیگ است. من زیاد به آمار و ارقام توجه ندارم، برای من تاکتیک و فوتبال تیمی مهم است و اصلا به این مسایل فکر نمی‌کنم.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شهرخودرو که عصر روز شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار شد با برتری ۲ بر صفر به سود تیم فولاد به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار