تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۱۶۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرمزی: خودمان هم انتظار چنین بازی خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان نداشتیم
 مربی آلومینیوم اراک گفت: حقیقتاً خودمان هم انتظار چنین بازی خوبی مقابل نفت مسجد سلیمان نداشتیم اما خوشبختانه با صحبت‌های کادر فنی به پیروزی رسیدیم.

 محمود خرمزی مربی تیم آلومینیوم که تیمش در دیدار هفته پانزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی 2 بر یک دست یافت، در نشست خبری اظهار داشت: تیم ما اول فصل را خوب شروع نکرد، ولی خدا را شکر در هفته‌های بعد روز به روز بهتر شدیم و این هم با مدیریت خوب خطیبی و باشگاه شکل گرفت. جا دارد از مدیریت و هیئت مدیره باشگاه تشکر کنیم. من فکر می‌کنم باید به تیم آلومینیوم احترام گذاشت. بازیکنان خوب و باتعصب به باشگاه آمدند و ما روز به روز بهتر شدیم. این هم درایت خوب خطیبی بود که تیم را خوب جمع کرد و بچه‌ها خوب کار کردند و نیم‌فصل نخست را خوب تمام کردیم. امیدوارم روند خوب‌مان را در نیم‌فصل دوم هم ادامه دهیم.

ما آمده بودیم که بازی را ببریم و می‌دانستیم بازی سختی داریم. در نیمه اول هم آمده بودیم که کار را تمام کنیم و خدا را شکر بچه‌ها خوب کار کردند و نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفتیم. در نیمه دوم هم با صحبت‌هایی که خطیبی انجام داد، حقیقتاً ما خودمان هم انتظار چنین بازی خوبی از تیم‌مان نداشتیم، اما گل اول را زدیم و در ادامه هم طبیعی بود تیم حریف فشار بیاورد. بچه‌ها به صحبت‌های کادر فنی به خوبی عمل کردند و خدا را شکر نتیجه را هم به دست آوردیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار