تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۱۶۵۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندارخوزستان:فرمانداران ‌محدودیت سختگیرانه‌کرونا رااعمال کنند
 معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان خطاب به فرمانداران استان با تاکید بر اعمال محدویت سختگیرانه کرونایی گفت: وضعیت کرونا در تمام شهرستان‌های استان ، در یک هفته باید یک درجه کاهش یابد.

 ولی اله حیاتی روز شنبه در نشست استانی ستاد مدیریت کرونا در محل استانداری خوزستان بیان کرد: از فرمانداران شهرستان‌های خوزستان انتظار داریم با برنامه‌ریزی صحیح و اعمال محدودیت سختگیرانه، شرایط را به نحوی رقم بزنند تا وضعیت بهتر شود.

وی افزود: متاسفانه خوزستان از نظر کرونا در وضعیت بدی قرار گرفته تا حدی که امروز رییس جمهوری و وزیر بهداشت در نشست ستاد ملی کرونا به مسایل و مشکلات استان اشاره کردند. ما در کشور تنها استانی هستیم که به یکباره چندین شهرمان در وضعیت قرمز قرار گرفت.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: اگر جدی عمل نکنیم به طور قطع کنترل بیماری برای ما مشکل ساز خواهد شد. برابر مقررات ملی در شهرستان‌های قرمز غیر از گروه یک هیچ گروهی اجازه فعالیت ندارد و فرمانداران باید این موضوع را جدی بگیرند و از ظرفیت سایر ارگان‌ها برای رعایت این مورد استفاده کنند. ما هم قبول داریم که اصناف متضرر شده‌اند اما سلامت مردم از همه چیز مهمتر است. مدیرکل صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی باید زیر نظر فرماندهی فرمانداران هر شهرستان، مصوبات ستاد کرونا استان را اجرایی کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط باید مدبرانه عمل کرد تا از این شرایط عبور کنیم و وضعیت به حالت زرد تبدیل شود. پلیس راهور باید از طریق دوربین‌ها و کنترل خیابانی جلوی خودروها را در خیابان بگیرد تا مردم متوجه شوند که نباید در ساعت تعیین شده تردد کنند. همچنین نیروی انتظامی به همراه بسیج و اماکن باید بازرسی را به صورت جدی انجام دهد. پارک ها و مکان‌های برگزاری آیین‌های عمومی باید تعطیل شوند.

حیاتی با بیان اینکه در شهرستان‌های قرمز کرونایی یک سوم کارمندان ادارات در محل کار حاضر شوند و در شهرستان‌های مرزی، فرمانداران باید مبادی مرزی را کنترل کنند افزود: همچنین در فرودگاه‌های خوزستان کار نظارت بیشتر، و تالارهای عروسی باید تعطیل شود. اولویت اصلی ما سلامت مردم است و نباید اجازه دهیم وضعیت وخیم‌تر شود. برای اصنافی که ناشی از کرونا متضرر می‌شوند بسته حمایتی درنظرگرفته می‌شود.

وی بیان کرد: گروه‌هایی از طرف استانداری در نظر خواهیم گرفت تا میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان سنجیده شود. اگر طرح شهید سلیمانی در زمینه مقابله با کرونا به خوبی اجرا شود از بروز بیماری جلوگیری می‌شود.

هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
خوزستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
1
0
چرا مسئولین خوزستان نمیخوان به قوانین تن بدهند؟
چرا خوزستان را تبدیل به یک جنگل بی قانون کرده اید؟
چرا جلوی مراسمات تشییع و ترحیم را نگرفتید؟
چرا مرثیه ثراها به خاطر چندرغاز تجمعات قبرستانی درست می کنند؟
این چه مسئولین غیرقانون مداری است که خوزستان دارد.؟
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
1
0
بنده شاغل در پتروشیمی رازی بخش پیمانکاری هستم علیرغم ابلاغیه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پیمانکاران در این پتروشیمی تصمیم بر اعمال این ابلاغیه ندارند. و با این وضعیت که در ماههای گذشته افراد زیادی در این مجتمع گرفتار این بیماری شدند و حتی گاهی تا مرز مرگ پیش رفتند در حال حاضر با این توجیه که بخشنامه فعلی با گذشته فرق دارد قصد تعطیلی و کاهش نفرات را ندارند در حالی که این بخشنامه باید اجرایی گردد لطفا به مراجع مربوطه اطلاع رسانی فرمائید.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
1
0
بر خلاف تمامی این التیماتوم ها بسیاری از پتروشیمی های منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر هنوز هم ابلاغیه سازمان منطقه ویژه اقتصادی را اجرا نکرده و هیچگونه تعطیلی و کاهش پرسنل صورت نگرفته و هر روز شاهد حضور حداکثری در یک سرویس رفت و آمد هم میباشیم
:
:
:
آخرین اخبار