تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۱۶۵۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت ۱۰ شهرخوزستان از نظر شیوع کرونا قرمز شد
 رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شهرستان های دشت آزادگان و خرمشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند که به این ترتیب تعداد شهرهای با وضعیت حاد شیوع دراستان به ۱۰ شهر رسیده است.

فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: با تداوم روند صعودی شیوع کرونا در خوزستان، این شهرستان ها نیز در وضعیت قرمز و هشدار قرار گرفتند که این شرایط بسیار نگران کننده است.

وی با بیان اینکه خطر ویروس بسیار جدی است و هیچ نقطه کم خطری در استان وجود ندارد افزود: باید با هوشیاری و توجه به توصیه ها ، روند روبه افزایش ابتلا به کرونا را کنترل کنیم لذا انتظار داریم مردم دید و بازدیدها، دورهمی ها و ترددهای درون شهری را کاهش دهند تا بتوان شیوع این بیماری را مهار کرد. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: متاسفانه آمار مراجعین به بیمارستان ها در حال افزایش است و همین امر موجب شده  در بیمارستان های گلستان، امیرالمومنین و سینا اهواز نیز شاهد پذیرش بیماران کرونایی باشیم.

  در حال حاضر ۱۰ شهر استان در حالت قرمز، چهار شهر نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

در ادامه رضا نجاتی سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان گفت: از امروز در ۱۰ شهرستانی که وضعیتشان قرمز بوده، تنها مشاغل گروه‌های یک مجاز به فعالیت هستند و فعالیت مشاغل ۲، سه و چهار ممنوع است.

وی با بیان اینکه نحوه حضور کارکنان ادارات در این ۱۰ شهرستان، به صورت یک‌سوم در محیط کار و ۲ سوم نیز دورکاری خواهد بود افزود: تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ممنوع می باشد.

مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
با سلام
چرا ادارات بخشنامه های دور کاری رو اجرا نمیکنن و چرا استانداری پیگیری نمیکنه
:
:
:
آخرین اخبار